כפר סבא: צהרוני כיתות א’-ב’ ייפתחו ביום ראשון

חוזרים ללימודים באחריות: צהרוני כיתות א’-ב’ ייפתחו ביום ראשון, תוך שמירה על רצף מתווה הקפסולות מלימודי הבוקר בבתי הספר
גם בצהרונים, כמו גם בבתי הספר, העירייה הרחיבה את המתווה המצומצם של משרד החינוך. תוספת התקציב למהלך כולו מוערכת בכחצי מיליון ש”ח בחודש
עיריית כפר סבא נערכת לקראת חזרתם ללימודים ביום ראשון הקרוב, 01.11.2020, של תלמידות ותלמידי השכבות הצעירות בבתי הספר היסודיים.

 

הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר – לחצו כאן להצטרפות לכפר סבא שלנו

במסגרת זו, כפי שהודיעה בתחילת השבוע העירייה, הנחה ראש העיר רפי סער על הפעלת מתווה לימודים מורחב, במסגרתו ילמדו תלמידי ותלמידות כיתות א’-ד’ בבתי הספר חמישה ימים בשבוע, תוך שמירה והקפדה על קבוצות אורגניות, כאשר הלימודים יתקיימו בבתי הספר, בשטחים הפתוחים ובמבנים עירוניים.

בנוסף, כחלק מההיערכות העירונית המוקדמת לחזרה ללימודים, הונחו צוותי החינוך וההוראה בעיר להיבדק לנגיף הקורונה, טרם חזרתם לבתי הספר. זאת מתוך אחריות לבריאות כלל הצוותים וכלל התלמידים. בנוסף, מתקיימות ישיבות יום-יומיות עם מנהלות ומנהלי בתי הספר היסודיים לקראת פתיחת בתי הספר מחדש.
באשר לצהרונים, ייפתחו הצהרונים לכיתות א’-ב’ תוך שמירה על קבוצות וכיתות הלימוד האורגניות – וזאת במטרה למנוע אפשרות להדבקה ולקטוע שרשרות הדבקה באם תהיה עלייה בתחלואה. לשם כך, גויסו אנשי צוות נוספים

ילדים

תוספת התקציב לכלל המהלך, הכולל את הרחבת כוח האדם במערכת החינוך ובצהרונים, מוערכת בכחצי מיליון שקלים לחודש.

באשר לצהרוני כיתות ג’-ד’ – אלה לא ייפתחו ביום ראשון הקרוב, וזאת בשל מיעוט נרשמים. כל זאת, בהחלטה משותפת שהתקבלה עם הנהגת ההורים העירונית.

חשוב לציין, כי הורים אשר יבקשו לבטל את הרישום לצהרונים יזוכו בהתאם, וכי לא נגבה תשלום בגין חודש אוקטובר. החיוב בגין חודש נובמבר הקרוב ייעשה רק עבור תלמידות ותלמידים שייקחו חלק בצהרונים.

ראש העיר, רפי סער: “אנו מקיימים הערכות מצב יום-יומיות, ערוכים לקיום מתווה הלימודים המורחב בכל בתי הספר היסודיים בעיר ולקיום בדיקות קורונה במתחמי הבדיקות בעיר. חזרתם של התלמידים למסגרות החינוך חשובה הן בפן הלימודי והן בפן הרגשי-חברתי. לצערי, תלמידות ותלמידי ישראל, ובכללם כפר סבא, נכנסו לתקופה קשה ולא פשוטה, המעמידה אתגרים רבים בפניהם ובפני הוריהם ואני רואה חשיבות רבה של חזרתם למסגרות החינוך, תוך שמירה על בריאותם. אני מקווה כי נוכל בקרוב להחזיר ללימודים גם את השכבות הבוגרות יותר וכי נוכל לחזור לשגרה בריאה ובטוחה בהקדם”.

תגובות