כפר סבא נבחרה על ידי משרד הדיגיטל הלאומי להקמת עמדות שירות דיגיטליות ונגישות

כפר סבא נבחרה על ידי משרד הדיגיטל הלאומי להקמת עמדות שירות דיגיטליות ונגישות
ראש העיר, רפי סער: “מדובר בשירות חשוב לרווחתם של תושבות ותושבי העיר”

העיר כפר סבא נבחרה על ידי משרד הדיגיטל הלאומי, בראשותו של השר דוד אמסלם להקמה ולהצבת עמדות שירות דיגיטליות ונגישות ברחבי העיר. מדובר בפרויקט לאומי, המקודם על ידי הממשלה, במטרה להנגיש את השירותים הממשלתיים לכלל האוכלוסייה.

במכתב שהעביר השר אמסלם לראש העיר רפי סער השבוע, בישר השר כי לאחר בחינה של הקריטריונים, נמצאה כפר סבא עומדת בקריטריונים לקבל את השירות.
“מטרת משרד הדיגיטל הלאומי היא להנגיש את האמצעים הדיגיטליים לכל תושבי ישראל, לקדם ביצוע פעולות שונות מול הממשל ובכלל, ללא תור, ללא התקהלות וכמובן מתן מענה לאוכלוסיות עם אוריינטציה דיגיטלית נמוכה”, השר כתב לראש העיר. “במהלך החודשים האחרונים עוסק המשרד בהרחבת השירותים הניתנים בעמדות השירות ובתוכנית להרחבת פריסתן בכל הארץ, על מנת להנגיש את השירות החשוב הזה לכמה שיותר אזרחים. אותן עמדות שירות עצמי מאפשרות לאזרח לקבל שירותי ממשלה (רישיון נהיגה, רישיון רכב הנפקת גיליון ציונים ועוד שלל שירותים) מקצה לקצה, עד לקבלת השירות הסופי”

ראש העירייה רפי סער ואורן כהן

ראש העיר, רפי סער: “מדובר בשירות חשוב לתושבות ותושבי כפר סבא, שיכלול עמדות שירות חדשות, משודרגות ומונגשות לאנשים עם מוגבלויות, אשר יאפשרו גישה לכל שירותי משרדי הממשלה תחת עמדה אחת. אני מודה למשרד הדיגיטל הלאומי ולשר דוד אמסלם, שמצאו לנכון לפרוס ולהציב עמדות אלה בעירנו, כך שכל תושבת ותושב יוכלו לקבל שירות בקלות ובפשטות. הצבתם של עמדות אלה בעיר יסייעו בהידוק הקשר הדיגיטלי שבין העירייה והתושבים למשרדי הממשלה, וזאת לרווחתם ותועלתם של כלל תושבות ותושבי כפר סבא”.

חבר המועצה והמשנה לראש העיר, אורן כהן: “אני מודה לשר אמסלם, שמצא את העיר כפר סבא מתאימה להקמת עמדות השירות הדיגיטליות, החשובות כל כך להנגשת השירותים הממשלתיים לכלל תושבות ותושבי העיר שלנו. עמדות אלה יאפשרו קבלת שירות עצמי קל ופשוט לכל תושבת ותושב ומדובר בנדבך נוסף של השירותים המונגשים בכפר סבא, במסגרת המדיניות העירונית להנגשת כלל השירותים הניתנים בעיר”.

תגובות