מגייסים כפר סבא: מיזם עירוני חדש מחבר בין עסקים מקומיים למחפשי עבודה

מגייסים כפר סבא: מיזם עירוני חדש מחבר בין עסקים מקומיים למחפשי עבודה
ראש העיר, רפי סער: “המיזם יאפשר לדורשי תעסוקה לעבוד בעיר, תוך חיבור חשוב עם בעלות ובעלי העסקים בכפר סבא”

בימים אלה יוצא לדרך מיזם עירוני חדש: מגייסים כפר סבא. מדובר במיזם המופעל באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא ומינהלת העסקים הקטנים והבינוניים שהוקמה בעיר, וזאת על רקע המשבר הכלכלי אליו נקלעה מדינת ישראל כולה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ.
הפרויקט, אותו יזם חבר המועצה מאיר מנדלוביץ’ והמקודם בשיתוף עם המשנה לראש העיר ומחזיק תיק העסקים הקטנים והבינוניים אורן כהן ובתמיכת ראש העיר, יסייע למי שאיבדו את פרנסתם ולמי שמחפשים עבודה – לחזור לשוק התעסוקה ולצאת מהמשבר הכלכלי.

ראש העיר, רפי סער:*”אנו נמצאים בימים לא פשוטים של משבר כלכלי מהחמורים שידעה מדינת ישראל, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ. דווקא בימים אלה חשוב שנדע לעמוד זה לצד זה ולהגיע עזרה וסיוע. העיר כפר סבא ידועה ומאופיינת בעזרה לזולת, ואנו בעיריית כפר סבא עומדים לצד התושבים ובעלי העסקים. באמצעות מיזם חשוב זה נוכל להגדיל את היצע המשרות ולאפשר לדורשי תעסוקה לעבוד בעיר, תוך חיבור חשוב עם בעלות ובעלי העסקים בכפר סבא”.

במסגרת המיזם העירוני, פנתה העירייה לעסקים הפועלים בעיר והקימה פלטפורמה דיגיטלית עירונית, במסגרתה מפרסמים העסקים לוח דרושים, ותושבי העיר יכולים להיכנס, לראות את הצעות העבודה ולהגיש קורות חיים בהתאם. בפרויקט כבר לוקחים חלק חברות בין-לאומיות וחברות היי-טק והוא מאפשר משרות לא רק לדורשי עבודה אלא גם לתושבים העובדים מחוץ לעיר, ומבקשים לעבור לעבוד בכפר סבא – מה שיאפשר במקביל גידול של החברות וכתוצאה מכך גידול של היצע המשרות. יש לציין, כי מדובר בשלב ראשון של המיזם, כאשר העירייה פונה לחברות ועסקים נוספים, על מנת להגדיל את לוח המשרות הדיגיטלי.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, אורן כהן: “החיים לצד הקורונה יימשכו עוד זמן ודווקא בימים אלה מוטלת עלינו האחריות להתגייס ולסייע למי שנזקק – הן לתושבים שנזקקים לעבודה והן לעסקים בעיר שמחפשים עובדים. מדובר במשימה חשובה מאין כמותה ואני מזמין עסקים נוספים בעירנו לחבור למיזם ולהגדיל את היצע המשרות לתושבינו”.

חבר המועצה מאיר מנדלוביץ’: “יש לנו בכפר סבא חברות מעולות ותושבים איכותיים. חיבור ביניהם יעשה טוב לכולם ויצעיד את כפר סבא קדימה. בימים אלו, כאשר מתחילים לחזור למשרדים, התושבים חוזרים להרגיש את הקושי להיכנס לתל אביב, קושי שרק ילך ויגבר. עבודה קרוב לבית חוסכת שעות בפקקים ומאפשרת לחזור הביתה מוקדם יותר. כך העיר מרוויחה מהחיבור בין התושבים למעסיקים – גם על ידי הקטנת לחצי התנועה וגם באמצעות ביסוס חברות חזקות בעיר. פרויקט כזה ישפר את איכות החיים של התושבים, יסייע לשגשוג של המעסיקים בעיר ויצמצם את הפקקים”

לחצו כאן 

מאיר מנדלוביץ

תגובות