אוהבים מרחוק: רעיונות למתנות בתקופת הקורונה

אוהבים מרחוק: רעיונות למתנות בתקופת הקורונה

תקופת הקורונה הביאה איתה צורך מוגבר בריחוק חברתי, מה שהופך אותנו למנותקים במידה מסוימת ממעגל האנשים היקר והקרוב אלינו ואפילו עשוי לתסכל כשאנו רוצים לחלוק איתם רגעים שמחים, לברך ליום הולדתם או להפתיע במתנה מפנקת לרגל אירוע חיים מסוים. לפניכם כמה רעיונות יצירתיים למתנות שתוכלו להעניק מרחוק, בלי להפר שום איסור מסכן חיים:

מארז שוקולדים מפנק

כשאתם רוצים להרעיף אהבה וגם להמתיק את התקופה עבור אנשים חשובים, אין כמו מארז שוקולדים מהודר וטעים שיבצע עבורכם את העבודה. חברות רבות מציעות מארזים הכוללים פרלינים בטעמים שונים, כך שתוכלו להרכיב מארז על פי הטעם האישי ולהעביר אותו ישירות לכתובת המתאימה דרך החנות. בנוסף, מדובר במתנה שעלותה נמוכה ולכן היא תתאים לכל כיס ובעיקר תמנע הוצאות מופרזות בתקופה שבה כל שקל חשוב

מוצר עם חריטה אישית

שוקלים לקנות צמיד, טבעת או אולי אפילו ספל קפה עם חריטה מיוחדת? תשמחו לגלות שישנן מאות מתנות מקוריות עם חריטה אישית, כל אחת מספקת אופי, אישיות והמון עניין למקבלי המתנה. את החריטה תוכלו לבצע אונליין, על ידי רכישת הפריט ושליחתו אל המקום שמבצע חריטה מיוחדת. בחלק מן המקרים, מדובר באותו המקום שמספק את שני השירותים ועל כן מחירו יהיה נוח יותר. התוצאה המתקבלת תישלח ישירות לכתובת שתימסר לחברה החורטת – כתובת החוגגים שיקבלו את המתנה או הכתובת האישית שלכם, אם ידוע לכם שתרצו להוסיף למתנה אלמנטים משלכם לפני שתעבירו אותה הלאה.

שוברי מתנה

אין נפלא יותר משוברים וגיפט קארדים לחנויות שמקבלי המתנה שלכם הכי אוהבים. למרות שאין יתרונות רבים בתקופה שבה המשק מושבת וכולם מסוגרים בבתים, בכל זאת אפשר למצוא נחמה בעובדה שחברות ובתי עסק רבים עברו לשיווק עצמי ברשת, מה שמגדיל את היקף השוברים שניתן לבחור ממנו ומאפשר לאלו שמקבלים מכם את השובר לפתוח את האינטרנט ולהזמין מהבית באותו הרגע, מבלי להמתין שהתקופה תחלוף. 

הם יבחרו – אתם תשלמו

אם אתם מכירים היטב את מושאי המתנה שלכם ויודעים שאין סיכוי שתצליחו לבחור להם מתנה מבלי שהם יחליפו אותה, הציעו להם לבחור משהו שהם רוצים ולשלם עליה בעצמכם. ניתן להיכנס לחנויות הדיגיטליות השונות כמו עדן מתנות – מתנות באינטרנט ולבחור את המתנה. מי שישלם עליה בפועל יהיה אתם, עם כרטיס האשראי או חשבון הפייפאל. כך תוכלו לחסוך חשיבה רבה על המתנה הרצויה ולדעת שאתם קונים מוצר משמח ומשביע רצון. 

תגובות