4 יתרונות ברכישת אדמה חקלאית

4 יתרונות ברכישת אדמה חקלאית

 

בזמנים בהם מחירי הנדל”ן מטפסים, אדמה חקלאית הפכה לאחד הלהיטים הפופולאריים ביותר בקרב אלו המחפשים קרקע להשקעה עליה יוכלו לבנות את ביתם הפרטי, במחיר משתלם במיוחד. אתם וודאי מרימים גבה ותוהים למה להשקיע כל כך בבנייה מאפס כשאפשר לרכוש דירה מוכנה ומרוהטת שכל מה שצריך, זה רק להיכנס אליה ברגל ימין? מה הופך את האדמות החקלאיות למבוקשות כל כך?

 

איך הפכה אדמה חקלאית ללהיט

 

למרות שכשחושבים על כך בפעם האחרונה זה נשמע כמו הרעיון לא הכי מוצלח (ואולי אפילו מסוכן מבחינה כלכלית), אבל למען האמת, אדמה חקלאית הינה בעלת יתרונות רבים עבור מי שנותן לה הזדמנות:

 

  • בעקבות מצוקת הדיור – בשל המחירים הגבוהים והביקוש האדיר, נוצרה מצוקת דיור בעיקר עבור זוגות צעירים שעוברים שוב ושוב בין דירות שכורות וחולמים על נכס משלהם. הפשרת אדמות חקלאיות היא אחד הפתרונות הנפלאים, המאפשרים בניית בית במחירים משתלמים.
  • מסלולים נוחים במיוחד – תתפלאו לשמוע שמסלולי המימון המוצעים לקרקעות כאלו, לרוב יהיו נוחים ומשתלמים במיוחד; החל מתכניות הלוואות בהחזרים נוחים, התאמה אישית לכל משקיע ועוד.
  • השקעה בסיכון נמוך – באופן יחסי להשקעות בשווקי הון אחרים, מדובר בהשקעה ברמת סיכון נמוכה כאשר מבצעים אותה נכון; יש לבדוק את כל התנאים, לוודא מיהו בעל הקרקע, מי השותפים שעלולים להיכנס אתכם לעסקה, ועוד.
  • והתשואה גבוהה – אמנם נכון שמחירה של קרקע חקלאית הוא זול הרבה יותר, אך לאחר שהיא משנה את ייעודה והופכת למרכז קניות, בתי מגורים וכו’; השווי שלה עולה במאות אחוזים. מדובר בהשקעה הדורשת אמנם מעט סבלנות, אך בסופו של דבר היא משתלמת במיוחד!

 

השקעה בטוחה ומשתלמת

 

נדיר מאוד למצוא היום השקעה בטוחה ומשתלמת במיוחד, אבל הנה! סוף סוף מצאתם אחת כזו, ואתם עומדים להגשים את כל החלומות שלכם ולבנות את הבית שתמיד רציתם. אדמה חקלאית נראית אולי לא מרשימה במיוחד בתחילת דרכה, אבל זהו הבסיס שאתם צריכים בכדי לבנות את הבית המרשים ביותר.

 

אם מדובר בקרקע לצורך השקעה, אין ספק שאולי מדובר בעסקה שלא תתאים לכל אחד, אבל תהיה נפלאה עבור מי שמעוניין בהשקעה לא יקרה מידי, עם סיכון נמוך ותשואה גבוהה במיוחד. כעת כשאתם מכירים את היתרונות של עולם הנדל”ן החקלאי, הגיע הזמן להתחיל לחפש קרקע חקלאית למכירה בצפון או בכל איזור אחר בארץ שמעניין אתכם, ולהיכנס באופן בטוח ומשתלם יותר לתחום הנדל”ן.

תגובות

תגובות