תיקון אינטרקום – 5 סיבות בהן נזדקק לו

תיקון אינטרקום – 5 סיבות בהן נזדקק לו

 

אחת האפשרויות הנפלאות של המאה ה-21, היא לשחק אותה לא בבית כשמגיע אורח לא רצוי שאתם רואים דרך האינטרקום. סתם, לא באמת, אבל מה לגבי הבטחון שהאינטרקום מעניק לנו? האפשרות לבדוק מי עומד בדלת ולהחליט האם הוא רצוי או לא? ומה קורה כאשר צריך להזמין תיקון אינטרקום מכיוון שזה החליט לפתע פתאום להפסיק לבצע את עבודתו? על כל אלו ועוד, במאמר שלפניכם!

 

באילו מקרים נצטרך להזמין תיקון אינטרקום

 

כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם אינטרקום עלול להתקלקל מידי פעם. תופתעו לשמוע שהסיבות לתקלות יוכלו להיות שונות ומגוונות, לדוגמא: 

 

  • חוט שלא עובד – בבתים משותפים בהם יש אינטרקום משותף אחד לכולם, לכל דירה יש כבל המחבר אותה למכשיר. כך, תיקון אינטרקום בבניין דירות לעתים יתמקד אך ורק בהחלפת חוט אחד או תיקון חוט אחד, אם התגלה בעיה רק בדירה אחת.
  • האינטרקום שבק חיים – כמו כל מכשיר אחר, קורה שגם האינטרקום שלנו שובק חיים לחלוטין; הלחצנים לא עובדים, מסך התצוגה שחור לגמרי או שאי אפשר לשמוע את מי שבצד השני. בעל מקצוע יידע לזהות את התקלה ולתקן אותה במהרה.
  • האינטרקום עושה סלט – מכשיר חכם, נכון, אבל לא תמיד. כבר קרו מקרים שבהם בוצע חיוג לדירה מסוימת והגיע לדירה אחרת או אפילו מנוי אחר. במקרה זה יש לבדוק את מצב הלוח והכבל, הלחמת הלוחות ועוד.
  • בעיה בוידאו – לעתים קורה שהוידאו לא פעיל, אבל כן אפשר לשמוע את האדם שנמצא בחוץ. יש אנשים שיתרגלו למצב זה, אך אחרים לא יוותרו על כל המיגון האפשרי. במקרה זה ייתכן שהבעיה היא במגע, בלולאה או בלוח והחוטים שמחברים אליו. בעל המקצוע יבדוק את כל האופציות עד להופעת התמונה.
  • הדלת לא נפתחת – כאשר הדלת לא נפתחת זה יכול לקרות בשל בעיה במבקר, או בשל בעיה באנשי הקשר. במידה ודובר באנשי הקשר יש לעבור על כל אנשי הקשר במבנה בכדי לברר היכן התרחשה התקלה, ולתקן אותה בהתאם.

 

מי מזמין את הטכנאי?

 

בין אם מדובר בהזמנת טכנאי לצורך התקנת אינטרקום או תיקון אינטרקום הזמנת איש המקצוע תשתנה בהתאם למקום בו אתם גרים; במידה ומדובר בבית פרטי, אין כל בעיה ותוכלו פשוט ליצור קשר עם אדם שנחשב למקצועי ואמין, שכתבו עליו שורה של המלצות וביקורות חיוביות. אם התקלה מתרחשת באינטרקום בבניין משותף, אזי יש להתנהל מול וועד הבית או החברה המנהלת את הבניין בצורה מסודרת ומאורגנת.

תגובות