כמה דברים שכדאי שתדעו על קניית קישורים

כמה דברים שכדאי שתדעו על קניית קישורים

 

אחת הפעולות החשובות ביותר בקמפיין קידום אתרים, היא בנייה והטמעה של קישורים חיצוניים לאתר שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת, היא קניית קישורים מאתרים אחרים ויצירת רשת של שיתופי פעולה ביניכם ובין אותם אתרים בכדי להאיץ את תהליך הקידום ולהפוך אותו ליעיל אפילו יותר.

 

המשמעות היא בסך הכל להטמיע קישורים לאתר שלכם מאתרים אחרים (עדיף מכאלו העוסקים פחות או יותר באותו נושא כמוכם), בכדי שגולשים שהגיעו לאותם אתרים יקישו על הקישור ויגיעו לאתר שלכם. בתקווה שבניתם את האתר שלכם בצורה נעימה ומושכת לעין, ייתכן שאותם גולשים שהגיעו אליכם יישארו באתר זמן רב ויעזרו לו לטפס מהר יותר במעלה מנוע החיפוש.

 

קניית קישורים – כך תעשו זאת נכון

 

  • היכן ממקמים את הקישור? – קניית קישורים לא תתבצע סתם כך, אחד הפרמטרים שיש לבחון הוא היכן ימוקם הקישור. המענה על השאלה יתבסס על מטרתו – האם הוא קישור שנועד לצרכי קידום אתרים או טראפיק לאתר?
  • אתר רלוונטי – הסוד הוא למקם את הקישורים באתרים רלוונטיים ובעלי ערך המאופיינים בתנועה רבה מאוד של גולשים, ויותר מכך – שהאתר המקשר יעסוק בנושא שקרוב אליכם כך שיהיה איזשהו קשר בין התכנים. חשבו על הגולש שמעוניין למצוא מידע בנושא מסוים, וכשישלחץ על הקישור המוביל לאתר שלכם יגלה שהאתר עוסק בנושא שלא מעניין אותו כרגע. מה שיקרה זה שהגולש פשוט יסגור את חלון האתר שלכם ואולי לא יחזור אליו לעולם.
  • אורך חיי הקישור – ישנם קישורים שנרכשים לזמן בלתי מוגבל, אחרים שצריך לחדש מידי תקופה (קצת כמו השכרת דירה), ועוד. בדרך כלל הכל תלוי במיקום ממנו מקשרים, לדוגמא אם מדובר בכתבה של ממש הקישור יישאר קבוע. לעומתם, קישורים הממוקמים בתפריטים ראשיים באתר עלולים לתפוס מקום – מקום של כבוד, למען האמת. בשל היוקרה והמיקום המעולה שלא ניתן לפספס, נהוג לרכוש אותם בתשלום מתחדש.

 

יוצרים קומבינציה שתביא אתכם להצלחה

 

כאמור, קניית קישורים זה ממש לא מספיק בכדי לגרום לאתר שלכם להצליח. גם אם גולש יגיע לאתר שלכם, אם יגלה שהוא אינו מספק לו את הערך המוסף שהוא מחפש הוא פשוט ייצא מהאתר וימשיך בחיפושיו. כך, שירות בניית קישורים ומערך תוכן איכותי הולכים יד ביד במטרה לעזור לאתר לטפס במעלה מנוע החיפוש. הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם מכוסים מכל הכיוונים, היא לפנות לחברה המתמחה בקידום אתרים שתעניק לכם את כל השירותים הקריטיים בנושא.

תגובות