כריתת עצים מחיר משתלם במיוחד

כריתת עצים מחיר משתלם במיוחד

 

במקרים מסוימים, עולה הצורך לבצע כריתת עצים; בשל צפיפות, עץ שעומד ליפול, ולצרכי בנייה והתרחבות. פעולת הכריתה עצמה תהיה חייבת להתבצע בשיקול דעת ותכנון נכון, בשל למנוע פגיעה בעץ ובסביבה. מסיבה זו, עבור מי שמחפש כריתת עצים מחיר לא צריך להיות הפרמטר העיקרי שיקבע האם יבחר באיש המקצוע שהעלה החיפוש שלו, שכן מחיר זול מידי מעלה חשד. ההמלצה היא לבדוק קודם כל מהם המחירים המקובלים בשוק בהתאם לסוג העבודה, ולהצמד אליהם.

 

הכל על כריתת עצים מחיר ואיכות העבודה

 

כאמור, כשמדובר על כריתת עצים מחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר; יש לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה נקייה וזהירה, בהתאם לפרמטרים כגון:

 

  • המצב בו נמצא העץ – בין אם העץ נמצא במצב מעולה ובין אם הוא צמח וגדל כל כך עד שהוא נוטה ליפול, כל אחד מאלו ישפיע על מחיר הכריתה שכן האסטרטגיה היא שונה ואופן הטיפול משתנה בהתאם.
  • דחיפות המקרה – ישנם מקרים בהם עץ יהווה סכנה של ממש אם יישאר במקומו עוד זמן רב. ברגע שמקרה הופך לדחוף יותר והכורת חייב להתייצב בהקדם האפשרי, ייתכן שהמחיר יעלה מעט.
  • משקל – ישנם עצים כבדים יותר וכבדים פחות, ככל שהעץ גדול יותר כך יידרש ציוד מיוחד בכדי לטפל בו בצורה הטובה והנקייה ביותר. משום כך, גם המחיר ישתנה בהתאם למשקל העץ המדובר.
  • נגישות – ישנם עצים שנמצאים בנקודות אליהן אי אפשר להגיע סתם כך, לפעמים יש צורך בציוד סנפלינג ובדרך גישה מעט מסוכנת. גם אלו כאמור, ישפיעו על מחיר הכריתה.
  • פינוי הפסולת – איש מקצוע אמין ומקצועי יגיע עם ציוד שיאפשר לו לנקות את השטח מהפסולת שעלולה להיווצר בשל פעולת הכריתה; עלים וענפים שנשרו על הרצפה ומפריעים למעבר, ועוד. המחיר כאמור, ישתנה גם הוא בהתאם לכמות הפסולת.

 

לא רק המחיר הוא חשוב

 

כשזקוקים לשירות מסוים, הדבר הראשון שאנו נוטים לבדוק זה כמה יעלה לנו לקבל את אותו שירות. כשמדובר בביצוע כריתת עצים מחיר כמו שוודאי הבנתם, הוא לא הדבר החשוב ביותר. בין אם מדובר בעצים בשדרה הציבורית או בהזמנת כריתת עצים בבית פרטי יש לברר גם אודות השירות שתקבלו; באיזה ציוד מחזיק הכורת, מתי יוכל להגיע אליכם, האם יבצע גם פינוי של הפסולת? ההמלצה היא כמובן, לבחור בכורת עצים שיציע לכם את כל החבילה כך שתהיו מכוסים מכל הכיוונים.

תגובות