מהי החשיבות של כריתת עצים בתל אביב 

מהי החשיבות של כריתת עצים בתל אביב 

כריתת עצים בתל אביב ובכלל, נשמעת כמו משימה פשוטה שנגמרת בסך הכל בהינף מסור חשמלי מתקדם. ובכן, לא בדיוק. בין אם מדובר בכריתת עצים בגינה פרטית או במקום ציבורי, חשוב לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר בכדי לשמור על העץ עצמו, ועל העוברים והשבים במקום שעלולים חלילה להיפגע מענפים שמתעופפים לכל עבר, או אפילו גרוע יותר – מהעץ עצמו. 

מתי יש לבצע כריתת עצים בתל אביב

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא התזמון בו בוחרים לבצע כריתת עצים בתל אביב  –

  • לשמור על בריאות העץ – עצים שונים מומלץ לכרות או לגזום בזמנים שונים בהתאם למעגל החיים שלהם. אם מדובר ספציפית בפעולת גיזום, אפשר להשוות זאת לשיער האנושי; הרי מידי תקופה כולנו נוהגים לקפוץ למספרה בכדי להיפרד לשלום מכמה ס”מ של קצוות שיער מפוצלות ויבשות, בכדי לאפשר לשיער להמשיך לצמוח בצורה בריאה יותר. כאמור, הדבר נכון גם לגבי עצים.
  • למנוע סכנה לסביבה – יש להישאר במעקב אחר התפתחות העץ; במידה והענפים החלו להכביד על העץ ולגרום לו לנטות לצד אחד או שמא השורשים החלו להתפקע מהאדמה או לחדור לגינות פרטיות, כנראה שהגיע הזמן להעניק לעץ טיפול. כאמור לא מדובר רק על בריאות העץ, אלא גם על שלומם של העוברים והשבים שעלולים למעוד על שורש בולט, או להתנגש בענף סורר.
  • עבור בנייה – לאחר שמקבלים אישור כריתת עץ למטרות של בנייה והתרחבות, ניתן לבצע כריתה מלאה של העץ, בתנאי שמעבירים אותו למקום אחר. הסיבה לכך היא שכל עץ בישראל נחשב מוגן, וכשהמטרה היא להגן על הסביבה ולעזור לה להתפתח הרי שהדבר הנכון לעשות הוא פשוט להעתיק את העץ למקום אחר בו יוכל להמשיך לצמוח ולהתפתח בשלווה. 

מי הזיז את העץ שלי?

בשורה התחתונה, כריתת עצים בתל אביב וגיזום תיטיב עם העצים, בין אם הם נמצאים בגינה הפרטית שלכם או בשדרה המטופחת. את משימת הכריתה יש להפקיד בידיהם של אנשי מקצוע בלבד, כאלו שרק ממבט קצר יוכלו להבין מהי הדרך הטובה ביותר לכרות את העץ הספציפי, תוך שמירה על שלמותו ועל בריאותם של העוברים והשבים. 

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא אמינותו ויושרו של כורת העצים, שכן כפי שציינו יש לקבל אישור כריתת עץ טרם ביצוע העבודה, או שתואשמו בעבירה על החוק. איש מקצוע אמין יוודא אתכם שקיבלתם את כל האישורים הנדרשים, ורק אז ייגש לעבודה.

תגובות