סימונה שאול נבחרה לכהן כמנהלת תיכון רבין, בעקבות פרישתה מסיבות אישיות של המנהלת היוצאת אפרת חומסקי

סימונה שאול, רכזת שכבת י”ב בתיכון רבין, מונתה השבוע לתפקיד מנהלת תיכון רבין בכפר סבא, בעקבות פרישתה מסיבות אישיות של מנהלת התיכון אפרת חומסקי – שנכנסה לתפקידה בחודש אוגוסט 2019

סימונה, תושבת העיר זה 20 שנה, נשואה ואם לשלושה, הגיע לתיכון לאחר 25 שנות שירות במערכת הביטחון, בהם כיהנה בין היתר במשך כ-15 שנה בתפקידי ניהול מגוונים.
לפני כשש שנים החליטה לפרוש משירותה ועברה הכשרה להוראה במסגרת תוכנית “הטובים לחינוך” של מכללת בית ברל, המיועדת ליוצאי כוחות הביטחון.
היא בעלת תואר ראשון במינהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן ובעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. לתיכון רבין הגיעה במסגרת ההתמחות, התאהבה במקום ונשארה. היא מורה לאזרחות ורכזת שכבה זו השנה השלישית.

ראש העיר, רפי סער: “אני מודה לאפרת על משך ניהולה את בית הספר במסירות ומתוך תחושת שליחות ומאחל הצלחה רבה לסימונה. אני סמוך ובטוח כי תמשיך להוביל את התיכון להישגים, תוך יצירת מנהיגות חברתית, עושר פדגוגי וסביבה לימודית מכילה ומחבקת”.
סימונה שאול תחל בתפקידה כמנהלת התיכון באופן מיידי, עד לפרסומו של מכרז לתפקיד ובחירת מנהל/ת לתיכון.

סימונה שאול, מנהלת התיכון החדשה: “נקראתי לדגל לנהל את בית הספר בתקופה מאתגרת זו, מתוך תחושת אחריות ואהבה גדולה לבית הספר ולתלמידים שלנו, ומתוך אמונה גדולה בצוות המורים המצוין של תיכון רבין. החלטתי להיענות לאתגר ובעבודה משותפת עם כל צוות בית הספר להצעיד את תיכון רבין למקום ראוי ועשייה משמעותית בה ילדינו יזכו לקהל חינוך משמעותי וכלים להתמודדות עם החיים עצמם. בתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים, כשמגמת הקורונה נוכחת בקרבנו ואינה מאפשרת את השגרה הברוכה, חשיבות החינוך והתמיכה בתלמידים ובמורים מקבלת משנה תוקף ומחזקת את השליחות שלי ואת ההחלטה שקיבלתי לפני שש שנים לעשות הסבה לחינוך”.

תגובות