גני הילדים בהוד השרון חזרו למתכונת עבודה של 6 ימים בשבוע

גני הילדים בהוד השרון חזרו למתכונת עבודה של 6 ימים בשבוע

החל מהשבוע יפעלו כל גני הילדים בעיר במתכונת מלאה של שישה ימי לימודים. נוכח הנחיות משרדי החינוך והבריאות לפיהן לא ניתן לשבץ סייעות וגננות מחליפות ליותר משלוש קבוצות גן, נוצר מחסור חמור בכוח אדם שחייב אותנו לקיים רק 5 ימי לימודים. בשבועות האחרונים גייסה העירייה כוח אדם נוסף על מנת שניתן יהיה לחזור לשגרה של 6 ימי לימוד, תוך שמירה על הנחיות.

כמו כן, בתי הספר נערכים לקראת חזרתם של תלמידי כיתות ה-ו ללימודים בקפסולות, וממתינים לאישור רשמי ממשרדי הבריאות והחינוך להפעלת הלימודים. עיריית הוד השרון תממן עוזרי הוראה בכדי לאפשר 4 ימי למידה פרונטליים בכיתות ה-ו, החל ממועד אישור הלימודים על ידי הממשלה וזאת כדי להבטיח רצף חינוכי ארוך יותר מהמתווה הממשלתי המסתמן.

מנהלי בתי הספר התיכוניים נערכים אף הם להחזרת תלמידי יא’-יב מתוך מטרה להתאים את הלמידה למועדי הבגרויות. עד למתן האישור הסופי, יוזמנו תלמידי כיתות ה-יב למפגשי שיח קבוצתי בבתי הספר.

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: “העירייה עושה כל שניתן כדי לחזור מהר ככל הניתן לשגרת לימודים רגילה, תוך יצירת סביבת לימודים בריאה אשר עומדת בהנחיות משרד הבריאות. אני שמח שהצלחנו להחזיר את הגנים לעבודה במתכונת של 6 ימים בשבוע ואנו מוכנים לחזרתם לבתי הספר של תלמידי כיתוב ה-י”ב, בהתאם להנחיות שתתקבלנה מהממשלה. חשוב להדגיש כי במציאות שבה כל מקרה קורונה שמתגלה במערכת החינוך מביא לכניסתם לבידוד של רבים, השמירה החשובה על ההנחיות מקבלת משנה תוקף. אנא שמרו על ההנחיות בקפדנות, כדי שנצליח לקיים שגרת לימודים בריאה ומועילה”.

תגובות