כל מה שכדאי לדעת כשמחפשים עו”ד גירושין

כל מה שכדאי לדעת כשמחפשים עו”ד גירושין

 

למרות האהבה הגדולה שהייתה ביניכם ביום חתונתכם, עכשיו, אחרי שהשנים עברו, החלטתם לפרק את החבילה? אתם לא רוצים יותר להישאר ביחד והגעתם למסקנה שגירושים הם האופציה הנכונה עבורכם? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: לא כדאי להתגרש לבד. זה בהחלט נכון שאתם לא חייבים להפוך את הגירושים שלכם לסיוט ולשנים של דיונים בבתי המשפט, אך מצד שני, להתגרש לבד זה עלול להיות בעייתי. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות לעורך דין לענייני גירושין, כי עם איש מקצוע כזה תוכלו לעשות את הדברים בצורה מסודרת ומהירה יותר. עו”ד גירושין יידע לשאול אתכם את כל השאלות הנכונות, ובעיקר, הוא יידע לעזור לכם להגיע להסכם גירושין שאחריו כל אחד מכם ייצא לדרך חדשה. 

 

איזה עו”ד גירושין יוכל להתאים לכם? 

 

כשחושבים לפנות לעורך דין לענייני גירושין צריך לשים לב היטב אל מי פונים, כי בפועל יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה. עו”ד גירושין הוא איש מקצוע שצריך להגיע עם כמה שיותר ניסיון, אך הוא גם חייב להיות אדם בעל מוניטין בתחום הזה. לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות מחקר קטן אודות עוה”ד שאליו חשבתם לפנות, וכמובן שאת המחקר הזה תוכלו לעשות בעזרת האינטרנט. האם אתם מוצאים אודות עוה”ד חוות דעת חיוביות? והאם הלקוחות האחרים ממליצים עליו? יש כמובן הבדל בין גירושים שכוללים רכוש רב, נכסים וילדים משותפים ובין גירושים שאין בהם את כל “החבילה” הזאת. מה שבטוח זה שרק אם עו”ד מנוסה לענייני גירושין יטפל בתיק שלכם, הכול באמת יסתיים הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. כדאי גם להיפגש עם עוה”ד, לדבר איתו ולראות איזה רושם הוא יוצר אצלכם. האם אתם יושבים מולו ומרגישים שיש לכם על מי לסמוך? או שזה לא בדיוק המצב? אין כמו הרושם האישי שלכם מעוה”ד ולכן יש לכך משמעות אדירה.

 

כמה זמן לוקחים בדרך כלל הליכי גירושין? 

 

לא קל לענות על השאלה הזאת, אך בהחלט אפשר להבין מדוע היא משמעותית מבחינתכם. בדרך כלל אנשים שפונים אל עו”ד גירושין רוצים להתגרש כמה שיותר מהר ורוצים לחתום על הסכם גירושים בהסכמה תוך שבועות בודדים. עם זאת, כולנו יודעים שזה לא תמיד כך, וכמובן שככל שיש יותר נכסים משותפים ויותר ילדים שצריך לדאוג להם, הדברים יותר מסובכים. בנוסף, לעוה”ד יש כאן תפקיד מפתח, כי הוא האדם שיוכל לעזור לכם לעשות את הדברים בצורה הרבה יותר מהירה. היא מכיר את התחום הזה לעומק, יודע איזה סוגיות בדרך כלל מעוררות יותר ויכוחים בין בני הזוג ובהתאם לכך הוא יוכל לסייע. בחרו עורך דין משכמו ומעלה ותראו שגם אתם, כפי שעשו הרבה מאוד זוגות לפניכם, תוכלו להתגרש בצורה מכובדת וכמה שיותר מהירה. 

תגובות