בשורה להורים: חוזרים לימי שישי בגני הילדים

גני הילדים בכפר סבא חוזרים לפעילות בימי שישי, החל מהתאריך 4.12.2020, וזאת בהתאם להנחיות הממשלה ובשיתוף מלא של העירייה ואגף החינוך עם נציגי ההורים.
פעילות גני הילדים חזרה לפני מספר שבועות, בהתאם להנחיות התו הסגול ומשרדי החינוך והבריאות, במתווה לימודים של 5 ימים בשבוע ותוך שמירה והקפדה על בריאות הילדים וצוותי החינוך וההוראה.

במהלך פגישה שנערכה אמש, יום שני 23.11.2020, בין ראש העיר רפי סער, מנהלת מחלקת גני ילדים באגף החינוך שירה ברף, ונציגי ועד ההורים, בישר ראש העיר לנציגי ההורים, כי עיריית כפר סבא ערוכה לפתיחת גני הילדים העירוניים גם בימי שישי, וזאת בהתאם לכל ההנחיות ולאחר שנעשה הליך גיוס מאסיבי להרחבת מערך הסייעות וצוותי החינוך בגנים. בהתאם לכך, הוחלט בשיתוף ההורים, על חזרת הפעילות בימי שישי החל מיום שישי הבא, 4.12.20.

הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר – לחצו כאן 

ראש העיר, רפי סער: “פתחנו את גני הילדים כשהשיקול העיקרי שעמד לנגד עינינו הוא שמירה על בריאות כל הילדים והצוות החינוכי. הצוותים החינוכיים נדרשו להיבדק לקורונה טרם חזרתם לעבודה ויחד עם היערכות עירונית מוקדמת מנענו שרשראות הדבקה. נמשיך להתנהל באחריות גם עם הרחבת מתווה הלימודים בגנים לשישה ימים, בהתאם לדרישות שהועלו על ידי ההורים”.
יש לציין, כי מבדיקה שנערכה עולה כי רשויות רבות אחרות בחרו להישאר במודל פעילות של חמישה ימי לימודים, ביניהן מועצת דרום השרון, נתניה, חדרה ועוד.
כמו כן, במהלך חופשת חנוכה צפויה להתקיים בגני היול”א (יום לימודים ארוך) קייטנה בת 5 ימים, שתפעל בין התאריכים 13-17.12.2020.

תגובות