תופעה בכפר סבא: ונדליזם בעשרות כלי רכב בעיר

מאת: אירית מרק

“לא חשבתי שאי פעם נחווה דבר כזה בכפר סבא, אבל הנה זה קורה. בחודש האחרון אנחנו חווים ונדליזם ברוטאלי בכלי הרכב שלנו. להבנתי יש עוד אנשים באזור סוקולוב שחוו את התופעה המכוערת הזאת. לצערי, זה לא נפסק. אנחנו אובדי עצות. נתקין מצלמות אבל מעבר לזה לא יודעים למי אפשר לפנות”, מתארת ל. מכפר סבא את אשר חוותה השבוע “השחיתו מראות, פגעו בשמשות, ניפצו פנסים.. ככה כבר 4 שבועות”.

תושבת אחרת דיווחה כי ג’לי ששמו לה על הרכב פגע וגרם לנזק “לי שרטו את הרכב ושמו כמו ג’לי שעשה בועות על הגג של הרכב ולא ניתן להוריד את זה בשום צורה זה פגע לי באוטו, משהו הזיה !”.

לדיון בנושא הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר – לחצו כאן להצטרפות לכפר סבא שלנו

תושבת אחרת סיפרה כי “גם במפלס שברו לנו את הווישר האחורי ככה סתם ( ניסו ממש לתלוש אותו) ויום אחרי שברו את הפנסים האחוריים מכה קטנה בכל צד”.

תושבת נוספת טוענת כי מדובר באתגר טיקטוק “זה ילדים המשתתפים באתגר טיק טוק של ” למי יש אומץ לעשות נזק ולצלם את עצמו כמה שיותר נזק ככה כביכול זה נחשב יותר”.

תושב אחר החנה רכבו בשבוע שעבר ולמחרת מצא אותו ללא הטמבון “זה קרה ב 12.11 ביום חמישי הלכתי לבסיס והשארתי את האוטו בדיוק ל 24 שעות בחניית כורכר ליד אולמי השרון. כשחזרתי מצאתי שפירקו לי את כל החזית של האוטו הלכתי למשטרה באותו יום, מצלמות לא היו שם מצאו טביעות אצבע”.

מהמשטרה נמסר “לא מוכרת במשטרת ישראל סוגיה כמתואר”.

תגובות