בוחרים נכון: 5 טיפים לבחירת אינסטלטור

בוחרים נכון: 5 טיפים לבחירת אינסטלטור

מתכוונים להזמין אינסטלטור? אנחנו פה על מנת לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה. אז לפני שאתם ממהרים להתקשר לאינסטלטור הראשון שאתם מכירים, קבלו 5 טיפים לבחירת אינסטלטור.

בצעו סקר שוק

לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור, בצעו סקר שוק על העבודה שאתם צריכים שהוא יבצע ובררו מראש את המחירים הנפוצים.

בכל מקרה, אל תבחרו דווקא בהצעת המחיר הכי זולה שקיבלתם, אלא בזו שגורמת לכם להרגיש שיש לכם פה עניין עם אינסטלטור מקצועי שלא משאיר מקום לספקות.

הצעת המחיר צריכה לכלול את כל המרכיבים של העבודה, מה האינסטלטור תיקן, מה תוקף האחריות על העבודה ומה היא כוללת. במידה ומדובר בעבודת אינסטלציה גדולה כחלק משיפוץ כולל שלהבית, דרשו לדעת מה לוחות הזמנים של העבודה ומתי היא צפויה להסתיים

קבלו המלצות

אנחנו יכולים ללכת סחור סחור ולתת לכם אין ספור טיפים מקצועיים בתחום, אך האמת היא שאין כמו המלצה של חברים על בעל מקצוע.

אז לפני שאתם מזמינים אינסטלטור, חפשו המלצות או דיס המלצות מחברים, שיוכלו לחוות דעה ולהגיד לכם האם מדובר בבעל מקצוע אמין שמגיע בזמן, מבצע עבודה מקצועית וגובה מחיר הוגן על פי המחירון המומלץ לצרכן.

במידה ואין לכם מכרים כאלה, נסו אולי לבקש מהאינסטלטור שאתם רוצים להזמין שיפנה אתכם ללקוחות קודמים שלו, על מנת לקבל חצי מושג על ההתנהלות שלו. כמובן שמומלץ לקבל המלצות מלקוחות שהאינסטלטור ביצע אצלם את העבודה שהוא צריך לבצע אצלכם.

בחרו אינסטלטור מנוסה

אל תתפשרו על מקצועיות וניסיון, זה יכול להיות ההבדל הדק שבין המלחה לכישלון. בררו עם האינסטלטור מה הניסיון שלו בתחום האינסטלציה בכלל, ובעבודה שאתם צריכים שהוא יבצע בפרט.

אז אם מדובר על תיקון נזילה בברז או פתיחת סתימה באסלה זה פחות קריטי, אך אם אתם מזמינים אינסטלטור להחלפת צנרת אינסטלציה בבית, זה כבר סיפור אחר.

לא דחוף – לא עכשיו

במידה ומדובר בתקלה דחופה שדורשת תיקון כאן ועכשיו, אז הטיפ הזה לא יעזור לכם יותר מידי. על אילו תקלות מדובר? ברוב המקרים סתימה באסלה, במקלחון או בכיור, כמו גם פיצוץ מצנרת מים. אז אם אתם גרים באזור השרון לדוגמה, תצטרכו לרשום בגוגל אינסטלטור בשרון מומלץ ופשוט להזמין אותו כמה שיותר מהר.

אולם במידה ומדובר בתקלה או עבודה שסובלת דיחוי, אין טעם להילחץ ולהזמין את האינסטלטור בסוף השבוע או בלילה, שכן במועדים האלה הם נוהגים לגבות תעריף גבוה יותר עבור עבודה בשעות לא מקובלות.

בררו אם יש אחריות

נפתח בשורה התחתונה – לא על כל עבודה אינסטלטור יכול לתת אחריות, כמו פתיחת סתימה למשל. לכן, במידה וזו העבודה שהוא צריך לבצע עבורכם, הטיפ הזה לא רלוונטי עבורכם.

אך במידה ואתם מזמינים את האינסטלטור לטובת התקנת כלי סניטרי כזה או אחר, כמו ברז או כיור, ובטח אם בעבור החלפת צנרת אינסטלציה, ודאו שיש אחריות על העבודה.

את סוג האחריות והתוקף שלה אתם צריכים לקבל בכתב על החשבונית של העבודה, אחרת לא יהיה לכם למי לפנות בשעת הצורך. שמרו את החשבונית, את שם בעל המקצוע והטלפון שלו, על מנת שתוכלו ליצור איתו קשר כשתצטרכו.

תגובות