אסנת חכמון מונתה למנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא

אסנת חכמון מונתה למנהלת אגף החינוך בעיריית כפר סבא
ראש העיר, רפי סער: “אני מאחל הצלחה רבה לאסנת ובטוח כי תוביל את החינוך בכפר סבא לפסגות והישגים חדשים

אסנת חכמון, תושבת חדרה בת 51 ואם לשתי בנות, נבחרה לתפקיד מנהלת אגף החינוך החדשה בעיריית כפר סבא, במקומו של ד”ר אורי ארבל, שמסיים את תפקידו.
אסנת, בעלת תואר MBA במינהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בהוראת הטכנולוגיה מהמכללה האקדמית להכשרת מורים לטכנולוגיה.
אסנת ניהלה בארבע השנים האחרונות את אגף החינוך בעיריית כפר יונה, שם הייתה אחראית בין היתר על הובלה ויישום מדיניות החינוך, בניית תוכנית “עיר אקדמיה”, הכנה ויישום של קוד אתי עירוני, התאמת מערכת החינוך לאתגרים העתידיים ועוד

בין השנים 2003-2016 כיהנה אסנת, שנבחרה לתפקיד במכרז מבין כלל המועמדים שניגשו, במגוון תפקידי ניהול ברשת אורט, ביניהם מנהלת המחלקה למצוינות ולחינוך טכנולוגי, מנהלת תוכנית טכנאי בגרות ועוד, ובעבר כיהנה גם כמנהלת פדגוגית של המרכז למצוינת ומנהלת מגמת הנדסת תוכנה בבית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק.

ראש העיר, רפי סער: “אסנת מביאה עמה ניסיון מקצועי עתיר שנים ובעלת מיומנויות וכישורים רבים, שהובילו אותה לבחירתה בתפקיד במסגרת המכרז. אני מודה למנהל האגף היוצא, ד”ר אורי ארבל, על שירותו למען תלמידות ותלמידי כפר סבא וסמוך ובטוח כי יצליח בדרכו החדשה. אני מאחל הצלחה רבה לאסנת בתפקידה החדש בכפר סבא ובטוח כי היא תוביל את החינוך בכפר סבא לפסגות ולהישגים חדשים. אסנת מצטרפת לצוות הפועל במסירות ומתוך תחושת שליחות אמיתית,   בהתאם למדיניות אותה אנו מובילים, המעמידה את חינוך ילדות וילדי העיר בראש סדר העדיפות העירוני”.

מנהלת אגף החינוך הנכנסת, אסנת חכמון: “אני נרגשת לקראת תפקיד מאתגר זה. זכות גדולה נפלה בחלקי להצטרף לנבחרת המצוינת של העוסקים במלאכת החינוך בכפר סבא. אני נכנסת לתפקיד מתוך מחויבות עמוקה להיות ראויה לאמונם של ילדי וילדות העיר, אנשי החינוך המעולים שבה, ההורים והשותפים השונים למעשה החינוכי”.

תגובות