תלמידי י” – י”ב חוזרים בשבוע הבא ללימודים: העירייה נערכת

עיריית כפר סבא נערכה לקראת חזרתם לבתי הספר של תלמידות ותלמידי כיתות י”-י”ב

בימים אלה נערך אגף החינוך בעיריית כפר סבא לחזרתם ללימודים בשבוע הבא של תלמידות ותלמידי כיתות י”א-י”ב, שיחזרו למתווה לימודים במוסדות החינוך של יומיים-שלושה ימים, בהתאם לאישור הממשלה.
כחלק מההיערכות, נערכו מפגשים עם מנהלי בתי הספר, כאשר המיקוד יהיה בהכנת התלמידים לבגרויות החורף הקרובות ולבגרויות הקיץ, מתן מענה חברתי-רגשי והיערכות מוקדמת של מערך ההסעות לבתי הספר.
כמו כן, כל צוותי החינוך וההוראה נקראו להיבדק לקורונה טרם חזרתם לעבודה, כאשר השבוע נפתחו בעיר מוקדי בדיקות בשלושה מקומות בעיר – במרכזה, במערכה ובמזרחה, וזאת בנוסף למוקד בדיקות מיוחד לצוותי הוראה שיפעל במהלך סוף השבוע (חמישי-שישי) בתחנת מד”א בעיקר ולמתחם הבדיקות הפועל סמוך לאצטדיון.

השבוע חזרו לבתי הספר גם תלמידות ותלמידי כיתות ה’-ו’, כאשר בכפר סבא הוחלט על מתווה לימודים מורחב של 4 ימי לימודים בבתי הספר ויום לימודים נוסף במתכונת מקוונת. זאת הודות להיערכות מוקדמת של מערכת החינוך העירונית, במסגרתה הוחלט על קיום פעילות במבנים עירוניים נוספים.

רפי סער, ראש העיר: “אני מברך על ההחלטה להחזיר ללימודים בבתי הספר את תלמידי התיכונים, הנמצאים בתקופה חשובה בחייהם של הכנה לבחינות הבגרות. אנו ערוכים בכל מוסדות החינוך בעיר לקבלתם של התלמידים וכבר מתכוננים לקראת חזרתם של תלמידות ותלמידי החטיבות וכיתות י’, בהתאם להנחיות ולהחלטות הממשלה ואני מאחל לכולם חזרה בטוחה ובריאה”.

תגובות