תכנון ארונות הזזה לחדר שינה

תכנון ארונות הזזה לחדר שינה

ארונות הזזה החלו לתפוס מקום של כבוד בבתים רבים ובעיקר בחדרי שינה צפופים.

ארונות ההזזה הם חסכוניים במקום למרות שהארונות בחלקים הפנימיים הם ארונות באותו גודל בדיוק כמו הארונות הרגילים האחרים

כל ההבדל של הארונות הללו ביחס לארונות הרגילים נעוץ בדלתות של הארון. הדלתות לא נפתחות החוצה כדלתות כנף. הדלתות הן דלתות הזזה שנעות על צירים. כך למעשה מרוויחים את השטח הנחוץ לארונות עם דלתות כנף המחייבות השארת שטח בחדר לצורך פתיחת הדלתות.

ארון שמקשט את החדר

ארונות הם על פי רוב רהיט חובה בכל חדר. הארון משמש לצורך אחסון כל מה שאמור לשמש את דיירי החדר. זה כולל את הבגדים, זה כולל את החפצים האישיים ולמעשה הארון הוא זה שמסדר את כל החדר ומאפשר את ההתנהלות המסודרת והנעימה בחדר. אז עולה מהדברים הללו כי הארון הוא בעצם מוצר פונקציונאלי בלבד והוא נועד לצורך שימוש טכני ואחסון חפצים שונים. אך האמת היא שהיום, כמעט כמו כל דבר, הפך גם הארון לאלמנט עיצובי בחדר והוא משמש גם כקישוט וכרהיט המעניק ותורם לאווירה שבחדר.

ארונות הזזה הן ארונות שאיתם אפשר לקשט יותר מכל ארון אחר את החדר. כי ארונות ההזזה הם ארונות הסגורים בצורה כזו שאפשר לעצב אותם, אפשר ליצור עליהם דוגמאות שונות או אפילו לצייר עליהם ציורים שונים.

ארון הזזה בהתאמה אישית

את ארונות ההזזה אפשר להזמין בהתאמה אישית מלאה בהתאם לצרכים של הלקוח. כך שגם אם יש ארונות הזזה שנמכרים כמו שהם, בגודל הנתון והסטנדרטי, הרי שלא לכל אחד ארון כזה יכול להתאים. קורה לא פעם שהארון לא יתאים כלל וכלל לצרכיו של הלקוח והוא לא יוכל ליהנות ממנו.

זה יכול  להיות בחדרים קטנים מאוד או בחדרים עם מבנה ייחודי, שם יהיה צורך בעיצוב ארון מיוחד שיהיה זוויתי או שיהיה גדול יותר מהסטנדרט.

במקרים כאלו יהיה צורך לתכנן ארון בהתאם לסטנדרטים ולמידות הנדרשות.

אפשר לבנות ארון הזזה 3 דלתות ואפילו יותר על פי הזמנת הלקוח ולשביעות רצונו המלאה.

איכות – זה שם המשחק

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור לקניית רהיטים ובמיוחד מוצר כמו ארון הזזה שהוא מוצר רגיש למדי, יש לתת את הדעת על איכות המוצר. כשאנחנו מדברים על איכות של רהיט העשוי עץ, אנחנו מתכוונים הן לסוג העץ, הן לצורת העבודה עם העץ וההכנה של הרהיט והן על הפרזול.

כל אלו מרכיבים למעשה את הארון על כל מה שהוא יהיה בסופו של דבר ועל האיכות שלו בפועל. מובן שזה מה שישפיע על ההנאה מהמוצר לטווח הארוך.

אין ספק כי ארון הזזה המיוצר מחומרי גלם איכותיים ומעבודה מקצועית של אנשים מנוסים ומיומנים יהיה ארון חזק ויפה שיוכיח את עצמו לאורך זמן.

תגובות