עדשות מגע עם צילינדר באיכות גבוהה ובמחיר משתלם

עדשות מגע עם צילינדר באיכות גבוהה ובמחיר משתלם

אחד מליקויי הראייה הנפוצים והמוכרים ביותר הוא אסטיגמציה, אם כי סביר להניח שאתם מכירים אותו בשמו הפופולרי יותר – צילינדר. כך או כך מדובר בעיוות ראיה שכיח שמוביל לפגיעה בראייה, והבשורה החשובה באמת היא שלליקוי הראייה הזה יש פתרון פשוט למדי. ליטוש עדשת המשקפיים לצורה הנכונה תעניק לעיניים את התיקון הדרוש, אבל מה עושה מי שמעדיף דווקא את עדשות המגע?

 

עדשות מגע עם צילינדר

הבשורה החשובה היא שגם מי שנמנע ממשקפי הראייה ומעדיף את עדשות המגע יכול לגבור על אסטיגמציה ולרכוש עדשות מגע צילינדר. בזכות ההרכב הייחודי שלהן, עוצמת המיקוד האנכי והאופקי שונות זו מזו, וכך ניתן להזמין עדשות שמתאימות באופן מדויק לצורך של כל אחד, בין אם קיים קושי בראייה מרחוק או דווקא מקרוב. כדאי גם לזכור שמדובר במרשם שונה מזה שניתן לרכישת משקפיים, שכן עדשות המגע נכנסות לתוך העין, בניגוד לשימוש החיצוני בעדשות המשקפיים.

 

איך בוחרים עדשות מגע צילינדר?

הבחירה בעדשות המגע מחייבת תשומת לב למספר פרטים מרכזיים, ובהחלט כדאי לתת עליהם את הדעת מבעוד מועד. האם השימוש בעדשות יתבצע באופן יומיומי או לעתים רחוקות יותר? האם במהלך היום נחשפות העיניים ללכלוך ולאבק בכמויות גדולות יותר? וכמה שעות מדי יום נדרש השימוש בעדשות המגע? התשובות לשאלות אלה יכולות לסייע בבחירת הפתרון הנכון, זה שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם, ועל ידי בחירה מדויקת אפשר ליהנות משימוש אופטימלי בעדשות בלי לעייף את העיניים או לסבול מאדמומיות, למשל.

 

הפתרון: מתייעצים עם אנשי המקצוע

מאחר והתאמת עדשות מגע היא סוגיה קריטית, ויש לה השפעה רבה על איכות הראייה ברמה היומיומית, חשוב לבחור את החומר הנכון ואת העדשות המתאימות ביותר. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא להתייעץ עם אנשי המקצוע הטובים והמנוסים, כאשר אופטומטריסט מיומן יידע להציע את המענה האפקטיבי עבורכם, ולהתאים עדשות מגע צילינדר לכל אחד על פי צרכיו הייחודיים. בכל הקשור להתמודדות עם לקות הראייה, נדמה שאין דרך טובה ויעילה יותר להשיג שיפור דרמטי באיכות הראייה.

 

באופטיקה יפעת תמצאו מגוון עדשות מגע המיועדות לתיקון ליקויי ראיה צילינדר. עדשות מגע אלה קיימות במגוון חומרים, מותגים ולתקופות שימוש שונות – יומיות, דו שבועיות וחודשיות. באתר תמצאו גם מידע אודות עדשות מגע מולטיפוקל, עדשות סקלרליות, עדשות מגע קשות נושמות, ההבדלים בין עדשות מגע רכות לעדשות מגע קשות ואיך בוחרים עדשות מגע ואיך מתחזקים עדשות מגע. לפרטים התקשרו לטלפון מספר: 052-8212615 או בקרו באתר שי אופטיקה יפעת בכתובת: https://opticaifat.co.il/.

תגובות