נפגעתם? אל תוותרו על שירותי עורך דין נזיקין

נפגעתם? אל תוותרו על שירותי עורך דין נזיקין

לא משנה כמה אתם נזהרים, גם אתם עלולים להיפגע בשלב מסוים בחייהם. תאונת דרכים, תאונת עבודה ורשלנות רפואית הם רק חלק מהמצבים בגינם ניתן להגיש תביעה באמצעות משרד עורכי דין ארז כהן. על מהות הסיוע המשפטי בתחום, והסיבות לבחור במשרד, בסקירה הבאה.

המצבים בהם ניתן להגיש תביעת נזיקין

תביעת נזיקין מגישים בתרחישים שונים בהם נגרם לאדם, לרכוש שלו או לצד אחר נזק. בדרך כלל הכוונה היא לפגיעה פיזית, שמהר מאוד מתורגמת לכדי פגיעה כלכלית: אובדן כושר עבודה, הוצאות רפואיות עבור טיפולים ותרופות, ביקור בבתי חולים וכן הלאה.

כדי שתביעת נזיקין תתקבל בהצלחה, יש כמה תנאים שצריכים להתקיים. הראשון הוא, כמובן, גרימת נזק. בנוסף לכך נדרשת הוכחה שהגורם אותו תובעים אכן אחראי לנזק, לרוב בצורה של התנהלות רשלנית. התנאי המרכזי השלישי הוא הוכחת קשר ישיר בין הרשלנות לבין הנזק, כלומר, שההתנהלות הרשלנית היא שגרמה לנזק ולא גורמים אחרים.

הבעיה: לא פשוט להגיש תביעת נזיקין

הגשת תביעת נזיקין אינה דבר של מה בכך. יש צורך בירידה לפרטים הקטנים ביותר של המקרה הנתון, ובחלק גדול מהמקרים גם לרשימה ארוכה של מסמכים וחוות דעת רפואיות שיספקו “בשר” לתביעה ויגדילו משמעותית את אחוזי ההצלחה שלה.

אסור לשכוח שהגורמים השונים אותם תובעים – למשל המעביד, רשות מקומית, בעל מקצוע רפואי וכן הלאה – מעמידים פעמים רבות מעטפת הגנה שקשה לחדור. לכן חשוב עורך דין נזיקין שיעניק את הייעוץ הראשוני, שמטרתו לראות אם יש “קייס” לתביעה, וילווה את התובעים לכל אורך הדרך.

רק סיוע מקיף של עורך דין לדיני נזיקין, הבקיא את הסעיפים השונים בחוק ותקדימי העבר המשפטיים, יוכל להביא לגיבוש אסטרטגיה שתגדיל את אחוזי ההצלחה. בדרך זו האדם הנפגע יקבל את מלוא הזכויות והכספים שהוא עשוי להיות זכאי להם, לעיתים מאות אלפי או מיליוני שקלים.

כך משרד עורכי דין ארז כהן נכנס לתמונה

ארז כהן הוא עורך דין נזיקין, ביטוח ותאונות דרכים מהשורה הראשונה בישראל. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים, חבר מן המניין בלשכת עורכי הדין וסגן יושב ראש ועדת הנזיקין של הלשכה. בעברו שימש כמנהל מחלקה במשרד עורכי דין שהתמחה בייצוג חברות ביטוח, מה שמאפשר לו לדעת איך דברים מתנהלים מהצד השני של המתרס.

 

עורך דין ארז כהן מחזיק בידע רחב ובניסיון רב שנים, שילוב אופטימלי מבחינת הלקוחות. העובדה שהמשרד עוסק רק בנגזרות השונות של תחום הנזיקין מהווה יתרון ברור נוסף, וכך גם שיתוף הפעולה השוטף של המשרד עם מומחים רפואיים לבניית תיק התביעה.

עורך דין ארז כהן מגבש עבור כל לקוח אסטרטגיה באופן אישי ומלווה אותו מתחילת ההליך המשפטי ועד לסיומו. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המשרד לקבלת ייעוץ ראשוני ומידע נוסף על שירותי המשרד.

תגובות