תקועים מחוץ לבית? מתקשרים למנעולן בשרון וחוזרים לשגרה

תקועים מחוץ לבית? מתקשרים למנעולן בשרון וחוזרים לשגרה

אין טיימינג טוב להיתקע מחוץ לבית, בטח כשמדובר באמצע הלילה. במאמר הבא נסביר מה עושים אם נתקעים מחוץ לבית, איך מנעולן מקצועי יפרוץ את הדלת וגם, איך בוחרים מנעולן אמין? כל התשובות.

נתקעתם מחוץ לבית – מה עושים?

אם יש נתקעתם מחוץ לדלת ויש לכם בבית דלת עם ידית קבועה שניתן לפתוח רק מבפנים, סביר להניח שאין לכם יותר מידי מה לעשות עם הסיטואציה הזו מלבד להזמין מנעולן.

אז לפני שאתם נכנסים ללחץ כדאי לכם לברר עם השכנים שלכם אולי השארתם אצלם במקרה איזה מפתח רזרבי שיציל אתכם. במידה ולא, אנחנו ממליצים לכם בכל לשון של בקשה לא לחפש פתרונות יצירתיים כמו דילוג ממרפסת השכן, פשוט מדובר בסכנה של ממש

Close-up of bundle of different keys in key hole in wooden texture dood.

התקשרו למנעולן, הסבירו לו את הסיטואציה ותגידו לו מראש באיזה סוג דלת מדובר, על מנת שיוכל לדעת מראש לקראת איזו עבודה הוא מגיע והאם הוא רק צריך לפרוץ או גם להחליף צילינדר.

כך מנעולן מקצועי יפרוץ את הדלת

אז במידה ומדובר בדלת טרוקה שאתם לא יכולים לפתוח מבחוץ, המנעולן יצטרך לדמות פעולה של פתיחת דלת עם ידית. איך הוא יעשה את זה? הוא יחדיר לאזור של בין המנעול והדלת פיסה דקה של פלסטיק, אותה ניתן לגזור בדרך כלל מבקבוק.

את פיסת הפלסטיק הזו הוא יחדיר בתפר של בין הדלת למשקוף ופשוט יגרום ללשונית שנועלת את הדלת להיכנס לתושבת שלה. במצב כזה, הדלת תיפתח ובעל המקצוע לא יצטרך להחליף את הצילינדר. את הצילינדר הוא יצטרך להחליף רק במצב בו המפתח נשבר בתוך המנעול.

מה חשוב לדעת על העבודה?

לפני שהמנעולן פורץ לכם את הדלת, עליכם להוכיח לו שאתם אכן בעלי הבית או שוכרים אותו. הוא יבקש מכם תעודת זהות או כל אמצעי זיהוי אחר. במידה ואין עליכם אמצעי זיהוי, יתכן מאד והוא ידרוש מכם להזמין שכן שיוכל להעיד עליכם שהוא מכיר אתכם.

במידה והמנעולן מחליף לכם צילינדר או מנעול, דרשו מוצר חדש באריזה המקורית שלו. איך תדעו שהוא מקורי? מנעול חדש מגיע באריזתו המקורית עם 5 מפתחות, כך שאם חסרים מפתחות או שאתם מקבלים רק אחד, זה הזמן לחשוש.

חשוב לציין – הניגוד לעבודות אחרות של בעלי מקצוע, במקרה הנוכחי מדובר בעבודה שלא סובלת דיחוי. לכן, דעו שבמידה ואתם מזמינים את המנעולן בשעות הלילה או בסופי שבוע, סביר להניח שתצטרכו לשלם יותר על הביקור שלו.

אגב, הזמינו מנעולן שמספק שירות באזור שלכם, על מנת שתוכלו לחזור הביתה במהירות. לדוגמא, אם אתם גרים בהוד השרון, חפשו מנעולן בהוד השרון.

בוחרים רק מנעולן מקצועי

אנחנו יודעים שאתם נמצאים בלחץ ותקועים מחוץ לבית אך עדיין, זה לא אומר שאתם יכולים לקפוץ על המנעולן הראשון שעולה לכם בגוגל. הזמינו רק מנעולן מקצועי, כזה שיש לו ניסיון בתחום המנעולנות בכלל, ובפריצת דלתות בפרט.

בררו עם חברים ומכרים שלכם, אולי יצא להם להזמין לאחרונה מנעולן לתיקון דלתות לבית או משרד .במידה ולא, קראו את חוות הדעת על המנעולן וודאו האם הוא נוהג להגיע ללקוחות שלו בזמן, לבצע עבודה מקצועית ולגבות מחיר הוגן.

בחרו מנעולן שיש לכם כימיה ותקשורת טובה אתכם, מנעולן סבלני שיענה על כל השאלות שלכם ולא יגיד לכם שרק יהיה בסדר. אחרי הכל, אתם צריכים להזמין מישהו שאתם סומכים עליו, בטח כשמדובר בשעות הקטנות של הלילה.

תגובות