7 טיפים לאירוח בסטייל

7 טיפים לאירוח בסטייל

החלטתם לארח בני משפחה או חברים, אתם מתחילים לחשוב על הפרטים ולתכנן את הארוחה ואת אופי האירוח. יש חגיגיות ברצון ליצור אווירה עם ארוחה נעימה שלא תישכח. לפנק את האורחים, להכין מאכלים מיוחדים ולעצב את השולחן בסטייל. זה הזמן לכמה טיפים לאירוח מושלם לארוחות חגים, לארוחות בסופי שבוע, לברנץ’ או לערב שקט של קוקטייל עם חברים.

קבלת האורחים עם שולחן מעוצב  

השולחן הוא הדבר הראשון שיראו האורחים בהיכנסם לביתכם. לכן חשוב לדאוג שיהיה מעוצב למשעי. טרם אתם נכנסים למטבח ומתחילים לחשוב על פרטי המנות והתפריט, חשבו על האווירה שאתם רוצים ליצור בארוחה. תכננו עיצוב חגיגי ומיוחד הכולל מפה יפה עם מפיות תואמות שלהן תוכלו להוסיף גם חבקים מעוצבים. במרכז השולחן הניחו סידור פרחים גדול ומרשים או פזרו מספר ואזות קטנות עם פרחים מעוצבות בקפידה לאורך השולחן. הוסיפו גם נרות להשלמת האווירה בשולחן. 

כלים חגיגיים

אחת ההנאות של אירוח חגיגי היא להשתמש בכלים החגיגיים שאנחנו שומרים בארונות הגבוהים ולא משתמשים בהם ביומיום. זה הזמן להוריד אותם ולערוך עימם את השולחן, לצידם הניחו כוסות שתייה קרה, ואל תשכחו להניח את הסכום בצד הנכון. 

חלבי גורמה

אם בחרתם להזמין אורחים לברנץ’ או לארוחה חלבית, עצבו את מגי גבינות עמוסים בסוגי גבינות שונות. לצידן וודאו כי יש סט סכינים מיוחדות המיועדות לחיתוכן של הגבינות. פזרו לאורך השולחן קעריות קטנות עם גבינות רכות, פירות יבשים, אגוזים והוסיפו פלטה של פירות טריים חתוכים. בשני קצוות השולחן הניחו סלסילות גדולות עם סוגים שונים של לחמים ולחמניות. 

יין אך ורק בקראף

יין ישמח לבב אנוש כבר אמרו חכמים, ולרגל האירוח והארוחה החגיגית אתם רוצים לפנק את האורחים ביין איכותי. דאגו לרכוש יינות לבנים ויינות אדומים גם כן. את היין האדום העבירו לקראף והניחו לו לנשום. טעמו ישתבח עד לרגע שתמזגו אותו לאורחים. הכינו מראש כוסות יין יפות המתאימות לכל אחד מסוגי היינות שאתם מגישים. שימו לב שישי הבדל בין כוס אחת לשנייה, ובפרט אם אתם מגישים משקאות נוספים כגון: שמפנייה, ויסקי, ברנדי וכדומה.    

תפריט אישי לכל אורח

אין כמו יחס אישי, אם אתם רוצים ממש לפנק את האורחים שלכם, הניחו על כל צלחת תפריט אישי של הארוחה אשר תוגש להם בקרוב. תוכלו להתחיל מאפריטיף נעים שישתו תוך כדי הקריאה. 

ארוחת ברביקיו משודרגת

אם בבשר עסקינן ואתם רוצים להרשים את החברים ובני המשפחה, הגישו את נתחי הבשר על בוצ’רים מעץ למרכז השולחן. כל אחד יוכל לקחת את סוג הבשר האהוב עליו לצלחתו. וודאו שיש סלטים קלילים וטעימים על השולחן ותוספות כמו תפוחי אדמה בתנור או בטטות שניתן לאכול לצד הבשר.

קינוחים אישיים

אחד הדברים המהנים בכל ארוחה הוא הקינוח. הגשת קינוחים אישיים בכוסות היא גם מאד יפה לעין וגם מספקת טעימה מתוקה משלל סוגים שונים של קינוחים מפנקים. 

תגובות