חברת הדברה שעושה את העבודה

חברת הדברה שעושה את העבודה

מחפשים חברת הדברה מומלצת לטובת הדברת פשפשים במזרון?

חברתנו מספקת את השירות הטוב ביותר, ללא תחרות במחירים שמשתלמים לכל כיס. 

פשפש המיטה ניזון מדם כמקור התזונה היחיד שלהם. על מנת להתבגר למבוגרים, עליהם להאכיל פעם אחת במהלך כל אחד מהשלבים הלא בשלים שלהם. נקבות בוגרות זקוקות גם לדם על מנת לייצר ביציות. אף על פי שפשפש המיטה נושך בני אדם, לא ידוע שהם מעבירים מחלות לאנשים.

כיצד לזהות את העקיצות של הפשפש ?

כתמי דם שנמצאו על הסדינים של האדם, עקיצות והימצאות צואת פשפש המיטה ועורות יצוקים הם חלק מהאינדיקציות לפגיעת פשפש המיטה. עקיצות מצויות בדרך כלל בחלקים בגוף אשר נוטים יותר להיחשף לפשפשי המיטה במהלך השינה – הידיים, הצוואר, הפנים, הכתפיים, הרגליים והידיים. אמנם לא תמיד המקרה, עקיצות פשפש המיטה מקובצות לעיתים קרובות באזור קטן ולעיתים עשויות להתרחש בקו או בתבנית זיגזג. עקיצות נראות בדרך כלל כמו אזורים קטנים, שטוחים או מורמים שעלולים להיות מודלקים, מגרדים, אדומים או שלפוחיות. תגובות עקיצת פשפש המיטה לא תמיד מופיעות מיד לאחר שננשכת, ויכולות לחלוף מספר ימים עד שתתחיל לגרום לתסמינים. עם זאת, לא כולם מגיבים לעקיצות פשפש המיטה באותו אופן.

מהו גודל עקיצות פשפש המיטה ?

גודל עקיצות פשפש המיטה משתנה עם מספר גורמים שונים. פשפשי מיטה מזריקים חומר נוגד קרישה יחד עם הרוק שלהם כשהם מנקבים את העור בכדי לקחת ארוחת דם. נוגד קרישה זה אחראי בעיקר לאופן בו אדם מגיב לנשיכה וקובע את גודל נשיכת החרק . מכיוון שאנשים יהיו בעלי רגישויות שונות לנשיכת פשפש המיטה, גודל הנשיכה ישתנה גם כן. גורם נוסף המשפיע על גודל תגובת פשפש המיטה הוא מספר הפעמים שאדם ננשך.

תגובות הנשיכה מעקיצות פשפש המיטה ?

 תגובות הנשיכה של אנשים שננשכים פעמים רבות משתנות גם הן, ותגובתם עשויה להיות אינטנסיבית פחות או יותר ככל שמספר הנשיכות גדל.

סובלים מעקיצות פשפשים במזרון? חברתנו מספקת את השירות הטוב ביותר להדברתם.

פשפש המיטה חודר את עור האדם במקור מוארך שדרכו הם מחלצים דם. עקיצות פשפש המיטה אינן מכאיבות בתחילה ועלולות להישאר מבלי משך שעות או ימים. זה מאפשר לפשפשי המיטה להוציא דם אנושי למשך עד 10 דקות בכל האכלה. עקיצות פשפש המיטה מתרחשות לרוב על עור חשוף, כמו פלג הגוף העליון, הצוואר, הידיים והכתפיים. חלק מהאנשים שננשכים על ידי פשפשים מפתחים גירוד, פצעים אדומים או נפיחות יום לאחר הנשיכה. עם זאת, עקיצות עשויות שלא להיות ברורות במשך מספר ימים או בכלל אצל אנשים מסוימים. אנשים רבים אינם מגיבים כלל לנגיסה של פשפש המיטה – עקיצות רבות לא משאירות חותם ונעלמות מעיניהם של בני אדם לחלוטין.

הזמינו עוד היום חברת הדברה מומלצת לטובת הדברת הטפיל המזיק!

חברת הדברה מומלצת לכל כיס, בכל איזור הארץ. זמינים בעבורכם כל יום, גם במקרי חירום בשעות הלילה.

תגובות