“לראות את אופיר נכנס אלינו למכון, עם החיוך המוכר על פניו, היה רגע מרגש במיוחד”
השבוע חזר אופיר ורמשטיין, שהיה אחד ממטופלי הקורונה הקשים ביותר במרכז הרפואי מאיר, לשגרת הטיפולים במכון הדיאליזה של בית החולים. מכון הדיאליזה ליווה את אופיר וטיפל בו במהלך אשפוזו הממושך במחלקת הקורונה.

אופיר, במקור מכפר סבא והיום מתגורר בהוד השרון “לראות את אופיר נכנס אלינו למכון, עם החיוך המוכר על פניו, היה רגע מרגש במיוחד. במשך 4 חודשים טיפל בו במסירות במחלקת הקורונה צוות הרופאים והאחיות של מחלקת דיאליזה בניהולו של פרופ’ בן שיטרית, המנהל הרפואי ואבי ליויאן, מנהל הסיעוד. כולנו יחלנו שהרגע הזה יגיע והנה הוא בא” סיפרה בהתרגשות נורית תייר סגנית מנהלת הסיעוד במכון הדיאליזה של המרכז הרפואי מאיר.

אופיר כתב השבוע מכתב תודה מרגש לצוותי בית החולים: “החיים מובילים אותנו למקומות שלא חשבנו להגיע אליהם. המזל שלי שטופלתי על ידי הצוות הטוב ביותר המסור ביותר והקשוב ביותר בבי”ח מאיר.
“בגיל 43 מצאתי את עצמי נאבק על חיי במלחמה שאלמלא הצוות מסביבי קשה לי להאמין שהייתי מצליח לנצח בה. “אני מבקש לומר תודה גדולה לצוות הדיאליזה המקצועי והמקסים על כל עובדיו שליווה אותי בתוך מחלקות הקורונה ונלחם איתי לאורך כל ימי האשפוז הארוכים שלי בבית החולים. “תודה לצוותי פנימית ב’, מחלקת קורונה א’ וטיפול נמרץ קורונה שלא ויתרו עליי לרגע והיו סביבי 24/7. אני רוצה להודות לצוות פנימית ב באופן אישי אני חב להם את חיי. תודה ענקית לד”ר דהן שהיה לצד המשפחה שלי ברגעים הקשים וליווה את התהליך כאילו היה מדובר בבן משפחתו. תודה ענקית לפרופ’ יעקב חן על העזרה בתהליכי השיקום. תודה ענקית לדר גדעון חר”ך ולד”ר אלי קרניאל שנתנו לי תקווה. וכמובן לאבי לבבי הפיזיותרפיסט שעשה קסמים, הרים אותי וגרם לי להאמין שהכל אפשרי”.
תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏3‏ אנשים‏, ‏‏‏אנשים עומדים‏ ו‏בתוך מבנה‏‏‏‏

תגובות