מה כדאי לקחת בחשבון שבונים אתר אינטרנט

מה כדאי לקחת בחשבון שבונים אתר אינטרנט


התקופה האחרונה הביאה איתה גל של שינויים, החל מאיך אנשים עובדים ועד לדרכי פרסום חדשות.
אבל אם תשאלו את בעלי העסקים הקטנים תוכלו לראות שמרביתם כבר עברו לשירות דיגיטלי, הלא הוא אתר אינטרנט לעסק שלהם
אתרים מהסוג הזה משמשים לא רק כאמצעי ליצירת קשר עם בית העסק, אלא לא פעם משמשים גם ממש כסניף לעסק ויכול לא רק למשוך לקוחות חדשים אלא גם למכור חלק מהשירותים.
לכן אם אתם בעלי עסק קטן או בינוני ועדיין לא פתחתם אתר לעסק שלכם, הכנו במיוחד עבורכם מדריך קצר על בניית אחרים בעיצוב אישי ומה כדאי בכלל לקחת בחשבון כשאנחנו בונים אתר אינטרנט.

אתר לפי מידה ועסק


ישנם לא מעט פלטפורמות אינטרנטיות היכולות לעזור לכם להקים אתר בקלות, החל מwix ועד לוורדפרס, שם תוכלו בצורה קלה ונינוחה לעצב את האתר שלכם.
אתרים מהסוג הזה משמשים פלטפורמה למגוון רחב של אתרים, החל מקוסמטיקה, אינסטלציה, אלקטרוניקה ואפילו אומנות.
ובגלל מגוון השימושים הרחב שאפשר לעשות באתרים מהסוג ה זה, חשוב שתגדירו לאיזה מהתחומים העסק שלכם פונה, כך תוכלו להציג את המוצרים שלכם או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר והמדויקת ביותר ללקוחות החדשים. חשוב רק לציין כי עיצוב אתר של בניית תדמית הוא שונה מאתר של חברת אלקטרוניקה, לכן חשוב לשים דגש על בניית אתרים בעיצוב אישי ומותאמים לשירותים ולתחום עיסוק שלכם.

לוגו וטקסטים


בניית אתרים בעיצוב אישי נבנים בצורה כזו שהם ”נשענים” על מאמרי קידום  בחלקם,  מאמרים מהסוג הזה הינם חשובים לעסק ולקידום שלו בחיפוש של גוגל, אך הטקסטים שחשובים לא פחות הם הטקסטים הקשורים לשירות או למוצר שנמצא באתר שלכם.
לכן כאשר אתם מעלים תמונה של המוצר שלכם, זכרו כי חשוב להסביר בצורה נכונה ומפורטת מדוע הלקוח הפוטנציאלי שלכם יקנה אותו ומה הוא המפרט הטכני שלו.
טקסטים מהסוג הזה יעזרו לכם להסביר בקצרה מה הן החוזקות של המוצר או השירות ומדוע צריך לבחור את השירות או המוצר שאתם מפרסמים.
יחד עם הטקסטים ולא פחות חשוב מהם הוא הלוגו של החברה או המוצר שאתם מפרסמים, לכן אם אין לכם לוגו לעסק או למוצר שאתם משווקים, דאגו לאחד כזה על מנת למתג את עצמכם.
את עיצוב הלוגו תוכלו להכין בפלטפורמות של wix ו wordpress 


לנווט בלי וויז

לא מעט אתרים של בעלי מקצוע וחנויות אינטרנטיות עלולים להיות מסובכים ומעייפים ללקוחות, לכן מה שעליכם לעשות הוא לעצב את האתר כך שהמוצרים שלכם והשירותים שאתם מציעים יהיו נגישים וזמינים החל מהדפים הראשונים.
פעולה זו לא תמיד נלקחת בחשבון וגורמת לקושי של הלקוחות להגיע אל השירותים, לכן מעבר לעיצוב ומעבר למאמרי הקידום שיוכלו לעזור לכם, השתדלו לעצב את האתר כך שהמוצרים והמידע אליהם יהיו נגישים ונראים לעין.

תגובות