כל מה שצריך לדעת על מחברי אינטרקלמפ

כל מה שצריך לדעת על מחברי אינטרקלמפ

אם אתם מסוג של האנשים שאוהבים לעבוד עם הידיים וליצור דברים חדשים, או כאלו שתמיד מעדיפים לבנות לבד מאשר ללכת ולקנות, אם גם אתם אוהבים לנסות דברים חדשים ולהכיר דברים חדשים בתחום הבניה עצמית, אז המאמר הזה בדיוק בשבילכם! 

במאמר הזה נציג בפניכם מוצר חדש יחסית בישראל, ואיך תוך זמן קצת הוא תפס תאוצה. אתם תהיו מופתעים מהפשטות ומהקלות שבה ניתן להרכיב כל דבר שעולה בדמיונכם, מקונסטרוקציות קלות ופשוטות כגון קיר טיפוס, מתקן קשירה לאופניים, מזנון טלוויזיה ועוד, וכל זה בעזרת כמה כלים פשוטים ומחברי אינטרקלמפ!

מה כל כך מיוחד במחברים של אינטקלמפ?

אינטרקלמפ הינה חברה בינלאומית, המתמחה בייצור מחברים ממתכת. החברה משווקת את המחברים שלה לכל העולם. מחברי אינטקלמפ עשויים מברזל מגולוון ומצופים גלוון חם, מה שמקנה להם הגנה מפני קורוזיה ועמידות לאורך זמן. באמצעות מחברי אינטרקלמפ ניתן להרכיב כל מבנה, בלי חשש שיתפרקו או יהיו לא יציבים.

הייחודיות של המחברים טמון במודולריות שלהם. כלומר, אם החלטתם לבנות מבנה כזה או אחר, אין צורך בכלים כבדים ומשוכללים, כמו כן אין צורך בכיפוף של מוטות או בריתוך. מה שאומר שאתם לא צריכים להיות בעלי מקצוע מוכשרים בשביל לעבוד עם המחברים של אינטרקלמפ.

דבר היחידי שאתם תצטרכו לעשות, זה להחליט על גודל של מבנה ולהתאים לו סקיצה. במידה ואתם מעוניינים לבנות לעצמכם סככה או מסלול נינג’ה או כל דבר אחר שעולה לכם לראש, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ארבל שטראוס, ואחד מנציגי המכירות ישמחו לייעץ. 

מה באמת אפשר לבנות בעזרת מחברי אינטרקלמפ?

אחת האפשרויות הנפלאות שאפשר לבנות בעזרת מחברי אינטרקלמפ זו סככה. עם תשעה חודשי קיץ שיש לנו בישראל, חיפושים אחר פתרונות הצללה, גדלים משנה לשנה. כמו שציינו קודם, עם מחברי אינטקלמפ ניתן לבנות סככות בכל הגדלים בפשטות ובקלות. בזכות טכנולוגיית ייצור ייחודית של מחברי אינטרקלמפ, הם עמידים ויציבים כך שסככה הבנויה מהמחברים האלו תהיה חזקה במיוחד ועמידה לאורך זמן רב ובכל עונות השנה. 

דבר נוסף, ניתן להשתמש במחברי אינטרקלמפ גם לצורך מוצרי בטיחות. מהר מאוד אנשי מקצוע הבינו את היתרונות הגדולים של המחברים, והתחילו להשתמש בהם במקומות ציבוריים, ולבנות בעזרתם מעקות ומאחוזי יד.

לסיכום

במאמר זה הסברנו על מחברי אינטרקלמפ ויתרונותיהם. אם אתם חושבים על בניית סככה או כל ריהוט אחר שרק עולה לכם לראש, אתם מוזמנים לחפש בגוגל ארבל שטראוס, ואחד מנציגנו ישמח לסייע לכם להרכיב את החלום שלכם. אז למה אתם מחכים?

תגובות

תגובות