הזמנת מצבר עד הבית בתקופת הקורונה

הזמנת מצבר עד הבית בתקופת הקורונה

המצבר סיים את החיים שלו? אין ספק שמדובר בחוויה לא נעימה להיתקע עם הרכב, אך אם כבר נתקעתם, הקלו על עצמכם והזמינו שירות להחלפת המצבר עד הבית.

במאמר הבא נסביר למה כדאי להזמין שירות עד הבית, מה חשוב לדעת לפני שמזמינים וגם, איך מקצוען יחליף לכם את המצבר? כל התשובות

למה כדאי להזמין מצבר עד הבית?

בטיחות

כמובן שאין טיימניג טוב לגלות שהרכב לא מניע לכם, בטח כשמדובר במשפחה עם ילדים קטנים שאתם צריכים לקחת או לאסוף מהגן. במצב כזה, ההמלצה החד משמעית שלנו עבורכם היא להזמין שירות להחלפת מצבר עד הבית.

אמנם התכניות שלכם צריכות להשתנות כי הרכב לא מניע, אך אל תיקחו סיכונים מיותרים גם עם הנעתם עם כבלים, פשוט סגרו את הסיפור כשהרכה נמצא בחניה שלו מול הבית.

נוחות

אנחנו יודעים שלהיתקע עם הרכב בחניה של הבית זה לא נעים, בטח אם הדבר גרם לכם לבטל פגישה חשובה או אפילו איזה בילוי. אז אם כבר אתם תקועים, לפחות תנו לעצמכם להירגע, אל תטריחו את עצמכם עם גרר ואל תכבידו על עצמכם, הזמינו שירות החלפת מצבר בבית.

מחיר

כיום רוב החברות המקצועיות בשוק מציעות את השירות הזה כחלק מחבילות השירותים הבסיסיים שלהן. לכן, אין באמת כזה הבדל במחיר בין הגעה פיזית לחברה, או הזמנת שירות החלפת מצבר בבית. ברוב המקרים ההבדלים הם זניחים והאמינו לנו שזה שווה את הראש השקט.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים?

לפני שאתם מהרים להתקשר לטלפון הראשון שצץ לכם בגוגל, אנו ממליצים לכם להזמין בעל מקצוע שמספק שירות באזור שלכם, על מנת שתוכלו לבצע את ההחלפה מהר ככל שניתן. לכן, במידה ואתם גרים באזור השרון למשל, חפשו בגוגל מצבר עד הבית בשרון.

ספקו לאיש המקצוע שמגיע אליכם בטלפון את כל הפרטים החשובים, איזה רכב יש לכם, האם הרכב לא מניע בכלל או שמדובר במצבר חלש, איזה מצבר קיים אצלכם כרגע ברכב ועוד. ככל שתספקו לו יותר מידע, כך הסיכוי שהמשימה תושלם במהירות ובהצלחה הוא גדול.

בנוסף, הזמינו מצבר מחברה שיש לה ניסיון רחב בתחום, כזו שגם מספקת שירות אמין ומהיר וגם אחריות על המצבר. רוב החברות מציעות בין 12-24 חודשי אחריות, כך שמומלץ לכם לברר זאת מראש.

בנוסף, ודאו מה האחריות כוללת ומה היא לא כוללת. מה קורה במידה והרכב פתאום לא מניע? מה קורה אם נורית החיווי של המצבר נדלקת? לכל השאלות האלה אתם צריכים לדרוש תשובות מראש.

חשוב לציין – את האחריות על המצבר אתם צריכים לקבל בכתב, גם על החשבונית שאתם מקבלים וגם על גבי מדבקה שמודבקת על המצבר עצמו.

כך מקצוען יחליף לכם את המצבר

בעל מקצוע אמין יבצע תחילה בדיקה מקיפה על מנת לוודא שאכן המצבר הוא זה שהתקלקל. יתכן מאד שמדובר בתקלה באחת ממערכות החשמל האחרות, כמו האלטרנטור למשל. ברוב המקרים, מצבר לא מתקלקל מיד ובעל המקצוע יוכל לבדוק סימנים מקדימים לכך.

הוא יבצע בדיקה ויזואלית למצבר ויבדוק האם יש מספיק מים, חומצה והאם יש סימנים של חלודה וקורוזיה. רק לאחר שהוא יבצע את כל הבדיקות הללו, הוא יציע לכם להחליף את המצבר.

לאזורים נוספים לחצו כאן

תגובות