עו”ד דניאל אוטמזגין בראיון מיוחד לרגל מינויו ליועץ של חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד

עו״ד דניאל אוטמזגין מכנסת ישראל – בראיון מיוחד לאתר השרון פוסט, לרגל מינויו ליועצו האישי של חה”כ עמית הלוי מהליכוד

מאת: אירית מרק

עו״ד דניאל אוטמזגין, מונה ליועץ של חבר הכנסת עמית הלוי (הליכוד) והחל לעבוד כיועץ פוליטי בכנסת ישראל. בן 26 תושב העיר כפר סבא, צעיר מבטיח שללא ספק נועד לגדולות ועוד בוודאי נשמע עליו בעתיד, בעל שני תארים במשפטים, (תואר שני LL.M מוסמך במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן), שימש בתפקידו האחרון כיו״ר לשכת עורכי הדין בכפר סבא וכסגן יו״ר הועדה לאיסור הלבנת הון בלשכת עורכי הדין בישראל

בימים אלו לומד תואר שני נוסף M.A עם התמחות בממשל, מדיניות ציבורית ושיווק פוליטי בבית הספר לממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי הרצליה.

עו”ד דניאל אוטמזגין, ניכר כי עשית מעבר חד מהמערכת המשפטית למערכת הפוליטית.

“בהחלט, עד לפני כמה חודשים עבדתי כעורך דין וכסנגור פלילי, אני נורא אוהב את עולם המשפט ולכן גם בחרתי לעשות את שני התארים שלי במשפטים, יחד עם זאת מאז ומתמיד התחברתי לפוליטיקה, מקצוע עריכת הדין למעשה היווה מעין גשר לעולם הפוליטי”.

הצטרפו לקבוצה המובילה בעיר ולחצו כאן > כפר סבא שלנו

מה דעתך על הממשלה?

“באופן אישי אני חושב שהממשלה הזו לא טובה, אין הומוגניות, אין מכנה משותף ואין אחדות. אזרחי ישראל נמצאים בתקופה כלכלית קשה ונורא קשה לבצע רפורמות ולעזור לציבור כשאין שיתוף פעולה ועבודת צוות”.

האם לדעתך ישראל תצא לבחירות?

“נכון שזה נראה כאילו אנחנו באמת על סף בחירות אך אני סבור שבסוף הצדדים יגיעו להבנות והבחירות יידחו. אני חושב שבחירות בתקופה עם רגישות כלכלית ובריאות זה דבר חסר אחריות”.

ברכות על עבודתך החדשה בכנסת, מה תפקידך בעצם?

“אני משמש כיועץ הפוליטי של חה”כ עמית הלוי, תפקיד מאתגר, מעניין ונורא אינטנסיבי אך למען האמת אני נהנה מכל רגע!”.

שתף אותנו בחוויות מעבודתך.

“בשבוע שעבר למשל טסנו לביקור קצר בעיר אילת מטעם הוועדה לביקורת המדינה על מנת לסקור ולבחון את התמודדותה של העיר בתקופה הקורונה וכיצד היא מתנהלת כ”אי ירוק”, התרשמנו מאוד מעבודתו של ראש העיר מאיר יצחק הלוי ומתפקודה של העירייה בסיוע לתושבים”.

כתושב העיר מה דעתך על כפר סבא?

“כפר סבא זה בית, אני נורא אוהב את העיר שלנו ואני מאוד מרוצה מתפקודו של רפי כראש העיר. יש לרפי הרבה הישגים אבל בעיקר שדרוג התשתיות וחידוש גני הילדים ובתי הספר, למשל חטיבת הביניים ש”זר בה למדתי, השתנתה מקצה אל הקצה פשוט מדהים המהפך שהחטיבה הזו עברה, אם רוצים חינוך טוב צריך מקום טוב ונעים ללמוד בו. בנוגע לשדרוג ופיתוח התשתיות, תראי אירית, אני מתגורר בשכונת קפלן ואני זוכר את ההצפות והשיטפונות שהיינו חווים אני וכל תושבי השכונות המזרחיות מדי  חורף, היום ברוך השם – אין עוד הצפות. אין ספק שראש העיר פעל בשכל רב שבחר להשקיע מיליונים בתשתיות ולא בדברים פופוליסטיים”.

מה התפקיד הבא? האם אתה מתכוון לרוץ לכנסת?

“ימים יגידו…”

תגובות