שירי גולן, הוציאה שיר חשוב בנושא שריפות הזבל הפירטיות בארץ, עם “סגול 59” ובשיתוף “אזרחים למען אוויר נקי”

לשירי גולן, נשואה ואימא לשניים, תושבת הגליל המערבי נמאס לנשום אוויר ועשן מסריח ומסוכן, שמגיע משריפות פסולת פיראטיות.
אז היא כתבה שיר שעוסק בבעיה המחרידה הזו, מוחא על אוזלת היד של המדינה בטיפול בתופעה המזעזעת והמסרטנת הזו שסובלים ממנה עוד מאות אלפים בארץ, במטרה להעלות את המודעות לבעיה ולעורר את הגורמים הרלוונטיים לפעולה

צילום: יאיר מזר

 

 

השיר יוצא בשיתוף פעולה עם עמותת  “אזרחים למען אוויר נקי”, דן תורן עזר בעריכת הטקסט וזהר פז הפיקה מוזיקלית, כולם נרתמו בהתנדבות לנושא החשוב הזה.

מי שעוד תרם ממרצו ומכישרונו בשיר הוא אחד הראפרים הוותיקים והמוערכים בארץ, הראפר “סגול 59“, שכתב לשיר קטע מיוחד המביע את נקודת המבט שלו על הנושא.

הקליפ לשיר, בו אני מצטלמת על רקע ערימות זבל מקומיות, זכה לאלפי צפיות ושיתופים תוך שבוע ויוצא לאור בזכות קמפיין גיוס כספים, בו תמכו אזרחים רבים מהצפון ועד הנגב, שמזדהים וסובלים מהתופעה.
כשאני לא נאבקת בשריפות, אני זמרת ויוצרת פעילה, מורה למוזיקה ופיתוח קול. שנים שאני משתפת פעולה עם מוזיקאים רבים כמו נורית גלרון, דורי בן זאב, שי טוחנר, יזהר כהן ועוד רבים כזמרת וגיטריסטית, בהופעות ובאולפנים. הוצאתי אלבום בכורה שהוקדש כולו לזמרת המיתולוגית אסתר עופרים ובו 12 רצועות של מיטב שירי הזמר העברי המזוהים עם אסתר עופרים וצמד העופרים, בעיבודים מרעננים, שירי האלבום הושמעו בתחנות הרדיו

ועל במות רבות ברחבי הארץ. כיום אני עובדת על אלבום שני עם חומרים מקוריים מגוונים והסינגל  “אקדח לריאות” הוא הסינגל השני מתוכו. 

להאזנה וצפייה בשיר ובקליפ:   facebook,יוטיוב  ,פאנלינק

תגובות