השימוש בדק סינתטי: כל היתרונות וכל החסרונות

השימוש בדק סינתטי: כל היתרונות וכל החסרונות

 

כל בחירה שתעשו בחיים מביאה איתה לא מעט יתרונות מצד אחד, ומהצד השני היא מביאה איתה גם חסרונות. החלטתם כי מה שחסר לכם בחצר זה דק סינתטי? זוהי יכולה להיות בחירה מעולה, אך חשוב שתכירו את כל הצדדים של הבחירה שלכם. הצדדים הטובים ביותר והצדדים הפחות טובים, כך שתוכלו להיות בטוחים כי ההחלטה שאתם עומדים לעשות תהיה מדויקת ונכונה

Green artificial grass turf soccer football field background with white and yellow line boundary

לכן במאמר הבא אנו נציג לכם את היתרונות ואת החסרונות בשימוש בדק סינתטי. כך שלפני שתרכשו דק שכזה, תוכלו להיות בטוחים כי הוא מתאים לכם. מספיק שיהיו מעט סימני שאלה, בכדי שתצטרכו לשקול את הרכישה שוב בשנית. הרי לא מומלץ להוציא כסף על רכישה שלא בטוח שהיא מתאימה לכם ולצרכים שלכם.

 

היתרונות של דק סינתטי לעומת דק רגיל

  1. במבחן העמידות אפשר להגיד בצורה חד משמעית כי הדק הסינתטי אקטיבי יותר. מכיוון שהוא עשוי מחומרים שונים, הוא יכול להחזיק מעמד זמן רב, זוהי אחת מהסיבות לכך שהוא הפך להיות כל כך פופולרי בהשוואה לדק הרגיל. עמידות היא פקטור מרכזי כאשר בוחרים דק חדש לגינה, בטח במזג האוויר הישראלי שהוא מזג אוויר לא פשוט בכלל.

  2. איכות הסביבה חשובה לכם? אם כן, אתם בוודאי לא תרצו לרכוש דק רגיל מכיוון שהוא נוצר מעצים שנכרתו. רכישת דק סינטטי תוכל להיות תחליף אולם, תחליף שיאפשר לכם להשיג את המראה המרשים של הדק הרגיל רק שלא תצטרכו לפגוע בסביבה. לכן אם המחשבה שלכם היא יותר ירוקה, או שסתם לא מתחשק לכם לפגוע באיכות הסביבה זוהי בחירה מעולה.

 

החסרונות של דק סינתטי לעומת דק רגיל

  1. למרות שכיום ניתן להגיד כי הדקים הסינתטיים מאוד דומים לדק הרגיל, עדיין קשה מאוד ליצור התאמה של 100 אחוז. כלומר המראה של דק שהוא סינתטי יהיה מעט שונה מאשר דק עץ רגיל, ותצטרכו לפנות לחברה מקצועית בכדי להיות בטוחים שתוכלו לקבל דק עם רמת התאמה מושלמת. עדיין ישנו הבדל בין חומרי הגלם, ולכן בלתי אפשרי ליצור התאמה מושלמת. כך שאתם צריכים לקחת את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם עושים בחירה לכאן או לכאן.

  2. העלויות של דק סינתטי ברוב המקרים יהיו גבוהות יותר מאשר העלויות של דק רגיל. כאן חשוב לציין כי העלויות יהיו גבוהות יותר, אך תוחלת החיים של דק סינתטי היא גבוהה יותר. כך שאם אתם מתייחסים לעלויות, עליכם להסתכל על תמונת המצב בשלמותה. כי אם הדק הסינתטי מחזיק מעמד יותר זמן מאשר הדק הרגיל, הרכישה שלו ברוב המקרים תהיה עדיפה יותר.

אחרי שקראתם את היתרונות וגם את החסרונות, ככל הנראה הבנתם כי רכישת דק סינתטי היא הטובה ביותר עבורכם. כעת כל מה שנותר לכם לעשות זה להיכנס לאתר, ולבצע רכישה של דק מושלם שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

תגובות