השכרת מקרן – מה זה כולל?

 

השכרת מקרן – מה זה כולל?

לא משנה מהי המטרה שלשמה אתם מחפשים השכרת מקרן, אין ספק שהשימוש בו מתבל בערך מוסף כל מפגש או אירוע. החל ממפגש משפחתי ועד לקבוצת לימוד, הקרנה של סרט או מצגת לימודית בעזרת המקרן  יכולים בהחלט להיות אטרקטיביים ולהוסיף עניין.

ישנם שימושים רבים שניתן לעשות עם המקרן, למשל: הקרנת סרטים באירועים, הקרנת מצגות בהרצאות או בסדנאות, הקרנת תמונות בימי הולדת, הצגת חומר לימודי במוסדות חינוכיים ועוד.

היתרון הבולט של השימוש במקרן הוא בכך שהוא קל לתפעול, כל אחד יכול לחבר אותו ולתפעל אותו בפשטות ועל ידי כך ליהנות מחוויית צפייה איכותית ומהנה.

איך בוחרים מקרן התואם לצרכים לצרכים שלנו?

לפני שניגשים לחיפוש השכרת מקרן, כדאי שנברר כמה דברים חשובים על מנת שנוכל ליהנות מהקרנה טובה ואיכותית:

  • חשוב לברר מהי כמות המשתתפים המתוכננת להיות במקום. אם מדובר בכמות משתתפים של 20 אנשים ומטה, הרי שנוכל להסתפק במקרן בעל עוצמת הארה נמוכה בהנחה שהמקום יוחשך. במידה ומדובר כמות גדולה יותר של משתתפים נצטרך מקרן בעל עוצמת הארה גבוהה יותר. 
  • האם המקום בו עתידה להיות ההקרנה יהיה מואר? ואם כן האם תהיה לנו את היכולת להחשיך אותו. מצב של החשכה כמובן עדיף על מנת לאפשר ראות טובה וברורה יותר.
  • מה מקרינים? האם מדובר במצגת, סרט באיכות HD, תמונות, תוכן לימודי, טקסטים וכ’. 
  • פרטים לגבי מקום ההקרנה – האם ההקרנה נעשית במרחב הפתוח או באולם מקורה? ישנה חשיבות גם למיקום עצמו, האם מדובר בסלון ביתי, כיתת לימוד או אולם אירועים.

כל הפרמטרים הנ”ל חשובים על מנת לדייק את הבחירה שלכם בהשכרת מקרן שיתן מענה איכותי לצרכים שלכם. הדבר האחרון שתרצו לגלות בזמן ההקרנה הוא שאיכות ההקרנה ירודה ואינה תואמת לצרכים שלכם. 

מה חשוב לדעת על השכרת מקרן?

ישנם מקרים בהם נצטרך מסך הקרנה בנוסף להשכרת מקרן. מסך הקרנה הינו מסך לבן המגיע בגדלים שונים ועליו ניתן להקרין את המצגות, הסרטים או התמונות.

ישנם מצבים בהם יעדיפו אנשים להקרין את התכנים שלהם על גבי קיר לבן, סדין או בד לבן. בחירה באופציה זו תוביל בהכרח להקרנה לא איכותית, מה שיכול להרוס את כל החוויה שלכם. בנוסף לכך, יש לוודא כי במקום ההקרנה ישנה אופציה למקם את המקרן בדיוק מול מסך ההקרנה ובמרחק של כ – 5 מטר לפחות.

לאחר שביצעתם את כל הבירורים ובדקתם היטב את הצרכים שלכם לצורך השכרת מקרן מותאם לכם, כדאי שתבדקו האם החברה ממנה את משכירים, מספקת לכם מקרן של חברה איכותית ומובילה בשוק. חברה מקצועית ואיכותית תספק מקרנים חדשים ותקינים תוך מתן פתרונות חיבור המקרן לכל מכשיר באמצעות כבלים מתאימים, כמו כן  תציע ציוד עזר שיסייע לכם בתפעול המקרן.

תגובות