כפר סבא חזרה להיות עיר ירוקה: ראש העירייה הורה להפעיל מעונות היום גם בסגר

ראש העירייה רפי סער הודיע היום כי החליט להפעיל את מעונות היום העירוניים בכפר סבא גם במהלך הסגר “אני מודע לתקופה הלא פשוטה בה כולנו נמצאים בעיקר מבחינה כלכלית ועל מנת לספק לכם ולילדים האהובים שלנו המשך מסגרת יציבה הנחתי להמשיך ולהפעיל את מעונות היום גם במהלך הסגר!”

רפי סער, ראש העירייה
עוד מבהיר ראש העירייה כי כפר סבא ירוקה כעת לנוכח מיעוט חולים 153 נכון להיום “כפר סבא חזרה להיות עיר ירוקה בזכות המשמעת הציבורית של תושבי העיר והפעולות שנקטנו ועל כן אין שום סיבה לשבש את שגרת חייכם”.
עיריית כפר סבא החליטה כי תפעיל את מעונות היום העירוניים במהלך הסגר. “בתקופה כה קשה, בה הורים נאבקים להתקיים ולהתפרנס, אנו נעשה כל שביכולתנו לתמוך בהם ולספק לילדיהם מסגרת יציבה. אנו מכבדים את מאמצי הממשלה להשתלט על הנגיף אך לא ניתן לפגוע בציבור ההורים. תושבות ותושבי כפר סבא יכולים להיות בטוחים, שכל עוד זה תלוי בנו, הילדים שלהם בידיים טובות ובשגרה בטוחה”. אמר סער.
מכתב בהול נשלח היום לראש הממשלה, שר הבריאות ושר החינוך ולפרויקטור הקורונה מטעם ראש העירייה “אין סיבה לסגור את מערכת החינוך בעיר ירוקה! די לפגיעה בתלמידנו ולהשבתת הלימודים השכם וערב, זה אסון פדגוגי ופסיכולוגי לילדינו. בחודש האחרון פעלנו יחד אתכם התושבים להורדת רמת התחלואה בעיר. הצלחנו תוך זמן קצר לחזור להיות עיר ירוקה. ולכן, אין כל סיבה או הגיון לצמצם את הלימודים לילדי הגנים והכיתות הנמוכות ולסגור את בתי הספר לתלמידי ה’-י’ שיעברו שוב ללמידה מרחוק. אפעל בכל דרך אפשרית שההחלטות שפוגעות אנושות בתלמידי העיר, יהיה תואמות למציאות ולהגיון”.
מאת: אירית מרק

תגובות