ברכות חמות לסגן ע מכפר סבא שסיים קורס טייס

גאווה מקומית: סגן ע קיבל את הכנפיים. סגן ע’ הינו בן 21, מתגורר בכפר סבא עם משפחתו. בזמנו הפנוי ע’ אוהב לשחק כדורגל ולגלוש גלישת גלים. בתיכון הרחיב פיזיקה ומחשבים.

כשע’ היה קטן חלם להיות טייס. בחר להגיע לקורס טיס כי הבין שיש לצוותי אוויר משמעות אדירה על הביטחון ועל החברה הישראלית. כמו כן מוסיף כי הקורס מאתגר וממצה את היכולות שלו עד הסוף. מספר כי מאז ומתמיד ידע שהוא רוצה להיות צוות אוויר ובשלב הראשוני האמין שהוא יכול לעשות את זה

המילואימניק שליווה את ע’ הינו סא”ל במיל’ ע’ , סמ”ט א’ לשעבר, אותו הכיר בשלב המתקדם. “רואים שהוא עושה את מה שהוא עושה מכל הלב והוא מהיחידים שאני מרגיש שבאמת רוצים שאני אהיה הגרסה הכי טובה שלי”.
מספר על הקורס מבחינה חברתית כי יש שלבים שהחניכים נמדדים על היכולות האישיות, אבל הקבוצה מחזקת את האינדיבידואל. “מי שלומד לבד לא מצליח.” למפגש מח”א עם משפיעים ע’ מביא את סבו, דמות מאוד משפיעה בשבילו. “הרבה מהערכים שאני עובד על פיהם הם בזכותו. הוא לימד אותי הרבה על האיזון בין רצינות והומור”.

לע’ לא היה רגע בו רצה לפרוש אך מספר על רגע משבר בניווט המסכם. “ההכשרה דוחפת שנגיע לקצה גבול היכולת שלנו. וזה מאוד חיובי – אתה לומד כמה אתה יכול לתת כשאתה חושב שאתה לא יכול יותר. בניווט אתה מרגיש שהרוח חזקה יותר מהגוף שלך וזה קשה, אבל אתה ממשיך ובסוף מצליח”.
אך כל פעם שהיה קשה פנה לחבריו ולמשפחתו. “ברגע האמת הרצון שלי לא איכזב וידעתי שיש מישהו שמאמין בי ב100%”.
חוויה שזכורה לו במיוחד היא הענקת הסיכה בסוף שלב הבסיסי לאור הזריחה במצדה. מסכם את הקורס כחוויה מטורפת, מספר כי עבר תהליך ארוך, מילד שסיים י”ב לקצין, לוחם, צוות אוויר וטייס קרב.

תגובות