מה זה תוכנת erp?

מה זה תוכנת erp?

עסקים כיום – גדולים וקטנים, שואפים לשמור על סדר וארגון בכל התחומים שמרכיבים אותם ועוזרים להם להתקיים; תחום הכספים, משאבי האנוש, אספקה ועוד. בכדי לעשות זאת, עליהן להיעזר בתוכנות מתקדמות מסוג ERP (או בשמן המלא Enterprise Resource Planning Systems) שהן מערכות לתכנון משאבי הארגון.

אחת התוכנות הפופולריות ביותר היא כמובן פריוריטי שנחשבת לפורצת דרך ומבוקשת ביותר על ידי ארגונים, עסקים וחברות ענק בכל רחבי העולם. 

יתרונות מערכת פריוריטי עבור העסק

פריוריטי הנה מערכת ERP המייצגת טכנולוגיות חדשניות ותפיסה מתקדמת יותר לניהול ארגונים וחברות, כזו שתואמת יותר את המאה ה-21. כבר בתהליך ההטמעה יתבצעו תהליכי אופטימיזציה על מנת לקדם ולשדרג את משאבי הארגון, ולנווט אותם לתוך המערכת אשר לה יתרונות רבים עבור ארגונים וחברות בכל התחומים:

  • גמישות – ERP הינה מערכת שמתבססת על סטנדרטיים חדשניים ומתקדמים יותר, המאפשרים להתאים את המערכת לכל חברה ודרישותיה, התהליכים הספציפיים לה והצרכים העסקיים שלה; החל מהוספת שדות, הגדרת עיצוב ויזואליות, התנהגות התוכנה, ייצוא וייבוא נתונים ועוד רבים, כשמטרת העל היא ליצור סביבת עבודה שתהיה אידאלית לכל חברה.
  • בקרה ונהלי עבודה – ככל שתהליכי העבודה יהיו מאורגנים ומסודרים יותר כך יהיו פחות טעויות, המערכת מאפשרת לבקר באופן מדויק את כל התהליכים בארגון באמצעות דו”חות וממסדי נתונים מפורטים, הנקבעים בתוך המערכת יחד עם תהליכי העבודה מוגדרים מראש בהתאם לצרכי הארגון. כך, נמנעות טעויות אנוש, ישנה פחות תלות בעובדים והנתונים שנשלפים מדויקים יותר. 
  • לנהל בלי להתבלבל – כמה קשה ללכת לאיבוד בין הררי הניירת שפזורים לכם על השולחן. ובכן, זה הזמן להיפרד מהם לשלום אחת ולתמיד, מכיוון שכפי שציינו המערכת מאפשרת הוצאת דו”חות מפורטים בנושאים שונים בארגון. מתוך הנתונים, ניתן יהיה לייעל את תהליכי קבלת ההחלטות ולהפוך אותם למהירים ומדויקים יותר, בהתאם לדיוק המידע שהמערכת מנפיקה לכם. 
  • עסק מרוויח – היתרון הגדול ביותר של פריוריטי ומערכות ERP בכלל, טמון בעובדה שהן יוצרות רווחיות עבור הארגון. כיצד? רק חשבו על כל התהליכים שמשתפרים ומשתדרגים, המידע המפורט המאוגד במקום אחד וזמין בכל זמן, כל אלו מובילים להתייעלות כללית שמובילה בסופו של דבר לרווחים גדולים יותר. 

כשהכל מתקתק כמו שצריך, ההצלחה ממהרת להגיע

אז פריוריטי הוטמעה אצלכם בחברה וכעת הגיע הזמן להתחיל לתקתק; בתוך זמן קצר אתם תראו שלפתע פתאום העבודה הפכה פשוטה, חלקה ומהירה יותר, התהליכים מתבצעים במהירות והלקוחות מקבלים את מה שמגיע להם, כאן ועכשיו, בדיוק כמו שהם יודעים לדרוש. ביננו, כשהלקוח מרוצה ומקבל שירות או מוצר איכותי ברמה הגבוהה שציפה לה, ימהר לספר על כך לחבריו שסביר להניח יגיעו גם הם. אתם מבינים לאן אנחנו חותרים? מערכת ארגונית יעילה ומתקדמת, היא הבסיס להצלחה עסקית שכן עליה נבנים כל התהליכים העסקיים בארגון. 

תגובות