עיריית כפר סבא פתחה מוקד סיוע חדש לקביעת תור לחיסוני קורונה לתושבים ותיקים

עיריית כפר סבא פתחה מוקד טלפוני חדש, במטרה לסייע לתושבות ותושבים ותיקים לקבוע מועד לחיסון נגד נגיף הקורונה.
השירות החדש אותו מציעה העירייה לתושבות ותושבים מגיל 75 ומעלה, יאפשר לוותיקות וותיקי העיר להתקשר למוקד העירוני 106 או לשלוח הודעת וואטסאפ למוקד למספר 050-3106106, ונציגי המוקד, שהוכשרו לצורך עניין זה, יסייעו לתושבים לתאם מועד לחיסון

ראש העיר, רפי סער: “תושבים רבים בישראל כולה, ובכלל זה גם בעירנו, נתקלו בקשיים בקביעת מועד לחיסונים, המיועדים בשלב זה למבוגרים ואוכלוסיות בסיכון. השירות החדש אותו פתחנו נועד להקל עליהם ולסייע ככל הניתן בקביעת תור לחיסונים בהקדם האפשרי”.

תושבים ותושבות שיפנו למוקד, יתבקשו לתת את פרטיהם ופרטי קופת החולים, ונציגי העירייה יצרו קשר עם קופות החולים ויקבעו את התור לחיסון. כמו כן, תושבים הנדרשים בסיוע בהגעה למקום החיסון, יוכלו לקבל שירות מאגף שירותים חברתיים-קהילתיים.

סגן ומ”מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו”ד איתן צנעני: “השירות החדש מיועד לכל תושבת ותושב מגיל 75 ומעלה, שלא הצליחו לקבוע מועד לחיסון או נתקלו בקשיים. מדובר בשירות חשוב לכולנו, כדי שנוכל לחזור לשגרה בריאה בהקדם ולאורחות החיים אותם נאלצנו לשנות עקב התפרצות הקורונה בישראל”.

חבר מועצת העיר ויו”ר מינהלת הגמלאים ואזרחים ותיקים, אברהם (ממה) שיינפיין: “המוקד הטלפוני החדש לתושבים ותיקים הוא נדבך נוסף בשירותים הרבים שאנו מעניקים לאזרחיות ואזרחים ותיקים בכפר סבא, הן בתקופת הקורונה והן לאורך השנה כולה. מדובר בשירות חשוב, שיסייע לשמור על בריאותם של תושבינו”.

תגובות