שיש למטבח הפרטי שלכם: שיש קיסר בזול

שיש למטבח הפרטי שלכם: שיש קיסר בזול

השיש הוא המלך במטבח

השיש הוא עדיין מלך מבחינת אסתטיקה ופיתוח איכותי ומתפתח. עוד מימי הביניים ואף לפני תקופה רחוקה זו. השיש ישאר תמיד מלך המטבח ומלך העיצוב.

מה לגבי העיצוב המושלם? השיש הוא בעל אמירה עיצובית חשובה, קחו אותה בחשבון.

מבחינת העיצוב, האם אתה מתעקש על אבן טבעית או שמא חומר מיוצר ומורכב יתאים לחשבון אפילו טוב יותר? האם אתה בכלל רוצה משטח אבן? אמנם ייתכן שיש לך צבע או סגנון בראש, אם החומר של השיש אינו תקין, יש סיכוי שתתחרט על בחירתך. בין אם יש לכם מטבח בסגנון מודרני, עכשווי או אפילו מסורתי, הנה כל הסוגים השונים של השיש שיש לקחת בחשבון.

אבן טבעית זו מרימה מייד מטבח ומעניקה תחושה נקייה ועכשווית. אין שום דבר אחר שנראה כמו גימור שיש לבן בוהק, אך משטחי שיש זמינים גם בצבעים אחרים, כולל גוונים של אפור, חום, טאופ ואפילו ירוק. אין שני משטחי שיש דומים זה לזה.

הבחירה הנכונה ביותר – שיש למטבח הפרטי שלכם

אבן זו היא בהחלט לא הבחירה המעשית ביותר. השיש רך יותר מאבנים טבעיות אחרות, לכן חשוב להיזהר ולהשקיע בקרשי חיתוך נכונים. אם אתה חותך ישירות על שיש, הוא יתגרד.

השיש נקבובי- שיש קיסר בזול

נושא נוסף בשיש הוא שהוא נקבובי, כך שנשפך זמני הופך בקלות לכתמים קבועים. משמעות הדבר היא שיש לנקות את היין האדום והמיץ הלימון בשוגג במהירות. אך למרבה המזל, הטכנולוגיה משתפרת כדי להפוך את השיש לקצת יותר עמיד. “חומרי איטום חדשים הופכים את משטח השיח המסוכן הידוע לשמצה הזה פחות מדאיג עבור שפים מבולגנים”, אומר קיאראמונטה.

שומר על טמפרטורה נמוכה באופן טבעי

היבט ייחודי אחד של השיש הוא שהוא שומר על טמפרטורה נמוכה באופן טבעי, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שנהנים לאפות. השיש הוא משטח נהדר לרדד ולעצב בצק.

שיש זול, אבן קיסר איכותית

משטח עבודה מסוג זה יכול להיות זול יותר ממה שהייתם מניחים. בעוד שיש נראה יוקרתי ומתוחכם, סוגים מסוימים של שיש, כמו קררה, יכולים להיות ידידותיים לתקציב.

תגובות