סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: “אני קורא לכל תושבות ותושבי העיר להקפיד על הוצאת גזם ופסולת מוצקה רק בימי פינוי”

עיריית כפר סבא יצאה בימים האחרונים בקמפיין הסברה חדש בנושא שמירת הניקיון בעיר והוצאת גזם ופסולת מוצקה רק בימי פינוי
במסגרת זו, מוציאה העירייה עדכונים שוטפים וקבועים לתושבות ותושבי העיר על ימי הפינוי והגזם בשכונת מגוריהם, וזאת באמצעות קבוצות הוואטסאפ השכונתיות שהקימה העירייה לצורך העברת עדכונים לתושבים, אתר העירייה ואמצעי המדיות החברתיות. בנוסף, במסגרת קמפיין ההסברה בנושא, הועלה שילוט ברחבי העיר, במטרה לרתום את תושבות ותושבי העיר למהלך.

ראש העיר, רפי סער: “כולנו רוצים לחיות בסביבה נקייה ומטופחת, ולשם כך עלינו להתגייס יחד למטרה. אנו פועלים במישורים רבים על מנת להקטין את כמויות האשפה העירוניות ולקדם מיחזור ואני מזמין כל תושבת ותושב להיכנס לאתר העירייה ולבדוק את מוקדי המיחזור העירוניים וימי פינוי הגזם באזור מגוריהם. יחד, נשמור על העיר, על הבית שלנו”

יש לציין כי לאחרונה יצאה עיריית כפר סבא במיזם ייחודי וראשוני בארץ: סקר פסולת עירוני עצמאי ומקיף, במסגרתו רוקנו עובדי עירייה משאית אשפה ובדקו את תכולתה במתחם הלוגיסטי העירוני, שהפך המקום למעבדה בה בוצע תהליך מדידה, שקילה ומיון, כל זאת בפיקוח מומחים בתחום ובשיתוף עובדות ועובדי אגף הקיימות והחדשנות, אגף חזות העיר, היחידה האזורית לאיכות הסביבה, החברה הכלכלית ועובדים נוספים.
כמו כן, במהלך חודש אוקטובר (תקופת הסגר השני) יצאה העירייה במיזם עירוני להפחתת כמויות האשפה הביתיות, וזאת בעקבות עלייה בשיעור האשפה העירוני ובמטרה לעודד מיחזור, לחסוך בהוצאות ולצמצם את כמויות האשפה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, דני הרוש: “אני קורא לכל תושבות ותושבי העיר להקפיד על הוצאת גזם ופסולת מוצקה רק בימי פינוי, להשליך אשפה רק במקומות המיועדים לכך ולמחזר. זו החובה של כל אחד ואחת מאיתנו כלפי השכנים שלנו, החברים שלנו והעיר שלנו ואני מודה לכל הגורמים המקצועיים הפועלים בנושא חשוב זה”

דני הרוש

תגובות