שדרוג ושיפוץ מרכז העבודה השיקומי (מע”ש) לאנשים עם צרכים מיוחדים ברעננה

עיריית רעננה ועמותת אלווין ישראל חתמו על הסכם לשדרוג משמעותי ושיפוץ נרחב של מרכז העבודה השיקומי (מע”ש) ברעננה, בעלות של למעלה מ-2 מיליון שקלים.

המרכז, אשר מופעל על ידי האגף לשירותים חברתיים בעיריית רעננה, באמצעות עמותת אלווין ובתמיכת משרד הרווחה, הינו מרכז טיפולי ייחודי לתעסוקה של אנשים עם צרכים מיוחדים, בדגש על מוגבלות שכלית התפתחותית.

מרכז העבודה, אשר מעניק מענה לכ-80 מקבלי שרות, יעבור שיפוץ משמעותי והתאמתו לסטנדרט ראוי ומתקדם, יצירת מרחב טיפולי מזמין וידידותי והסדרת יחידה נפרדת לליווי סיעודי ושיקומי. בנוסף, מתוך הבנה וראיית הצרכים העתידיים, החליטה העירייה להקצות מבנה נוסף אשר ישמש הרחבה למקום במטרה לאפשר רצף תעסוקתי-טיפולי גם לשנים הבאות. השיפוץ יבוצע על ידי עיריית רעננה, בהובלת אגף בינוי, רכש ולוגיסטיקה, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים ועמותת אלווין ישראל.

חיים ברוידא, ראש העיר: “עם כניסתי לתפקיד התחייבתי לקדם את הפרויקט החשוב והערכי שמתקיים במרכז העבודה השיקומי בעיר, מתוך הבנת המשמעות הטמונה במקום זה. שמחתי מאוד לחתום על ההסכם, אשר יביא סוף סוף לאחר שנים,  לשדרוג  משמעותי של המרכז, ויספק לשוהים בו סביבה טובה יותר, נעימה ומתקדמת”.

פעילו זו היא נדבך נוסף בתוכנית העבודה של העירייה, שפועלת לקידום מעטפת תומכת עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בעיר, כולל הקמת בית הספר המיוחד “לי-אור”, פתיחת מחלקה חדשה בעירייה לחינוך מיוחד, שדרוג גן ריחות וצלילים וקידום תכנית לנגישות המרחב הציבורי.

תגובות