יוזמה חדשה ומרגשת במעונות “ילדות בכפר” בכפר סבא: ארוחת צהריים חמה ומפנקת לילדים הנמצאים בבידוד

מדובר ביוזמה של מנהלת מעון ספיר, שבקריית ספיר, במסגרתו יוצאת מנהלת המקום לבתיהם של ילדים וילדות הלומדים במעון ונמצאים בימים אלה בבידוד, כשהיא נושאת עמה ארוחות חמות שבושלו באהבה על ידי המבשלת של המעון

היוזמה המבורכת, שהתקבלה בהרבה שמחה בבתי הילדים המבודדים, מורחבת בימים אלה גם לשאר מעונות הרשת העירונית, המופעלת על ידי החברה לתרבות הפנאי, וכוללת חמישה מעונות.

רשת המעונות “ילדות בכפר סבא” הוקמה בשנת 2013 על ידי החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, בשיתוף החברה לתרבות הפנאי, ומפעילה כיום ארבעה מעונות: ברחוב דוד אלעזר – קריית ספיר, בשכונה הירוקה 60 ובשכונה הירוקה 80, ובשכונת הדרים.

מדובר במעונות מפוקחים, המעניקים סביבה חינוכית ובטיחותית, הכוללת פעילויות העשרה. כלל צוותי החינוך וההוראה במעונות אלה עוברים הכשרות מקצועיות בטרם כניסתם לתפקיד ובמהלכו.

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התרבות, עו”ד עדי לוי-סקופ: “אני מברכת על היוזמה המקסימה והערכית. בימים אלו, בהם משפחות רבות נדרשות לבידוד, ארוחה חמה מצוות המעון היא מחווה מרגשת, המדגישה עד כמה כפר סבא היא קהילה אחת מאוחדת ותומכת. אני מודה לצוותי המעונות ולחברה לתרבות הפנאי ומאחלת לכולנו בריאות שלמה וחזרה מהירה לשגרה”.

תגובות