מתוק בלב – פרויקט הנצחה שנתי לזכרו של הנער גיל-עד שער הי”ד, אחד משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו

גיל-עד אהב מאוד לאפות ולהיות בשמחה ולכן בכל שנה לכבוד יום הולדתו, משפחתו מבקשת מעם ישראל להרבות באהבת חינם ושמחה דרך הכנת דברי מאפה וחלוקתם לאחרים.

בעקבות הקורונה, חשבו שכבה ט’ באמית רננים על דרך מקורית ליטול חלק במיזם, על אף אילוצי הקורונה. ראשית כל, התלמידות התכנסו לסדנאות אפייה בזום שהועברו על ידי חברותיהן לכיתה.

לאחר מכן, התלמידה שירה חג’ג’ המתגוררת בתל מונד החליטה לקחת את היוזמה השכבתית צעד קדימה. בשיתוף פעולה עם מיכל צוברי, אחראית תחום קהילה במועצת תל מונד וניב בוחבוט, ראש סניף איחוד הצלה, גויסו מתנדבי הסניף מתל מונד, על מנת לאסוף את דברי המאפה שהכינו הבנות ולחלק אותם למשפחות בתל מונד ולשמח אותם בתקופה קשה הזו.

שירה חג’ג’: “המטרה שלי הייתה להנציח את גיל-עד, הי”ד, לשמח אנשים, קשה להם כרגע בקורונה ורציתי לעשות טוב, התלהבתי ממש שהמורה מלי הסבירה על זה בשיעור, הגעתי הביתה ואמא גם קיבלה הודעה מהמורה וחשבנו יחד איך לעשות את זה בגדול, לשמח כמה שיותר אנשים”.

בתגובה, אמרה בת גלים שער, אמא של גיל-עד, מורה ומחנכת לשעבר באמית רננים: “הצעד ששירה עשתה עם המיזם שלנו ‘מתוק בלב’, מחמם את הלב. שירה היא אלופה אמיתית. מעשה קטן יכול להיות כל כל גדול, והיא הוכיחה זאת עם הנתינה המדהימה שלה”

עפרה פאר מנהלת אמית רננים: “במציאות בה אנו חיים, יחד עם האתגרים המלווים אותנו ביום-יום, אני רואה בקירוב הלבבות ואהבת חינם חשיבות רבה ואני שמחה שתלמידות בית הספר חוות זאת גם ומפיצות את זה הלאה”.

קרדיט צילום תמונה: יובל חג’ג’

תגובות