עיריית הרצליה פתחה 12 שמרטפיות לילדי עובדי מערכת הבריאות בעיר, בנוסף ל-6 גני ילדים לילדי צוותי החינוך המיוחד

עיריית הרצליה מתגייסת לסייע לעובדים חיוניים בזמן המאבק בקורונה: אחרי שפתחה שישה גני ילדים לילדי צוותי החינוך המיוחד, שהעירייה מפעילה החל מיום ראשון השבוע, מתווספים להם 12 מסגרות חינוכיות ברחבי העיר, המיועדות עבור ילדים של צוותי הרפואה בגילים 7-3.

לעובדים רבים במערכת הבריאות והחינוך המיוחד יש ילדים קטנים ובעירייה הבינו כי כאשר גני הילדים עדיין אינם פועלים יש לפתוח שמרטפיות ייעודיות, שיאפשרו לצוותים לחזור לעבודה בלי לעסוק בחיפוש נואש אחר פתרונות.

הסייעות העירוניות ישמרו על ילדי הצוותים באותן מסגרות במשך חמישה ימים בשבוע. המסגרות יפעלו עבור צוותי החינוך המיוחד בין השעות 14:30-07:30 ואילו עבור צוותי מערכת הבריאות בין השעות 07:00- 16:00. בכל שמרטפייה יהיו לא יותר משמונה ילדים ושתי סייעות.

כל עובד חיוני המביא את ילדו לשמרטפייה ממלא הצהרת בריאות ומבצע מדידת חום בבוקר לפני ההגעה. המסגרות החינוכיות ינוהלו תוך הקפדה על כללי ההיגיינה, שימוש באמצעי המיגון המסופקים על ידי העירייה, שמירה על הנחיות משרד הבריאות ועמידה בדרישות התו הסגול.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: “אני גאה בהתגייסות המהירה שלנו, כמו בעבר,  על מנת שצוותי החירום יוכלו למלא את עבודתם במסירות ובלב שקט מתוך ידיעה שלילדיהם הקטנים יש סידור טוב והולם”.

מ”מ וסגנית רה”ע הממונה על החינוך, איה פרישקולניק אמרה “בדומה לסגרים הקודמים גם הפעם התגייסנו כדי לאפשר לעובדים החיוניים להמשיך בעבודתם בראש שקט. צעד זה מוכיח פעם נוספת כי החינוך בהרצליה עומד בראש סדר העדיפויות”.

תגובות