אבי יבין קלוגר בפניה ליו”ר האופוזיציה, יוסי סדבון על רקע הבקשה להגברת הביטחון בעיר: “משימה לשישה חודשים”

על רקע הקולות שעלו בישיבת מועצת העיר האחרונה ובה דרישה לתגבר הביטחון בשכונות המזרחיות, פנה אבי יבין קלוגר ליו”ר האופוזיציה, חבר המועצה יוסי סדבון וביקשו לקחת חלק בפעילות הנדרשת בנושא “בתקופה בה הביטחון האישי התערער וסביב צורך עירוני אקוטי, מה היה יותר נכון מכך שיוסי סדבון שאולי הוא הדמות הביטחונית (בטחון פנים) הכי בכירה בעיר ייקח בהתנדבות כחבר מועצת העיר את ראשות ועדת הביטחון ויחדיו עם חברי הועדה יקיימו ועדת אד הוק משימתית לרבות הליך סדור בשיתוף הרשויות המוסמכות הליך שבמסגרתו יתקיימו להם תהליכי המשנה הבאים:  קיום תהליך לבחינת מצב הביטחון העדכני בחתכים השונים. שמיעת רחשי הלב של הציבור בהקשרינו זה. בחינת הנגזרות והפתרונות של המערכות הלאומיות האמונות על הביטחון בעיר ( צה”ל, שב”כ, פיקוד העורף משטרה ושכאלה) זאת תוך לימוד תוכנית הביטחון העירוני והתכנון העתידי שלה כפי שתוכנן ע”י אגף הביטחון העירוני. תכנון הגברת מערכי הביטחון בקטגוריות השונות והפיכתה לתוכנית עבודה 3 שנתית. הצגת התוכנית התלת שנתית הזו לאישור ואימוץ ע”י מועצת העיר תוך תקצובה כנדרש וישומה בתהליך שיצא לו לדרכו ביוני 2021

“שמיעת רחשי הלב של הציבור”

אבי יבין עם ראש העירייה

“אני מדבר כאן על תהליך אד הוק של עבודה מואצת בת 5 חודשים של ועדת הביטחון בהובלת יוסי שכה מתאים לכך. יוסי שהוא איש אשכולות מרשים עם רקורד אישי מדהים הוא גם פטריוט עירוני והנה נוצרה לה כאן הסיטואציה והצורך לשנס מותניים וכנבחר ציבור לעמוד גם בציפיות של בוחריו שאני בטוח שעד האחרון שבהם ישמחו לתהליך שכזה בראשותו של יוסי.

“אין כאן צורך בהקשרים קואליציוניים”

“אני קורא מכאן ליוסי לשקול זאת ברצינות רבה ולקחת כאמור זאת כמשימה ל 6 חודשים בלבד ואז לחזור למצב הנוכחי, אלא אם יחליט יוסי להמשיך הלאה בתפקידו זה. אין כאן צורך בהקשרים קואליציוניים, סגנות ראש עיר ושכאלה מדובר על תרומה נטו לעיר ולקהילה. כשלעצמי, בבחינת נאה דורש נאה מקיים, אתנדב לצידו של יוסי ל 6 חודשים הללו לסייע ולייעץ בהקשרים הטכנולוגיים של תהליך זה”.

אבי יבין, יוצא יחידה מובחרת כסא”ל ביחידת 8200, הינו פעיל חברתי בעיר למעלה מ-30 שנה. משמש כמנכ”ל חברת התקשורת והמחשוב “יבינקום”, הקים את מועדון הכדורסל כפר סבא ומשמש כנשיא המועדון, עומד בראש הקרן הסיוע לנזקקי כפר סבא, פעיל כחבר בארגון “צוות”, לרבות ב”כח נפתול” במערך החירום העירוני בחמ”ל כפר סבא ועוד.
במהלך השנים התמחה יבין בפרויקטים עירוניים רבים בתחומי “העיר החכמה והבטוחה”, וכיהן במשך חמש שנים כדירקטור בחברה הכלכלית.

ניצב בדימוס, יוסי סדבון השיב לאתר קול כפר סבא “אין בכוונתי להגיב להצעת ידידי אבי יבין לקבלת תפקיד יו”ר ועדת ביטחון וגם לא לקריאות הביניים של חבריי המועצה.
יש בכוונתי לסייע מניסיוני הרב ותפקידיי הביטחוניים הממלכתיים בעבר לתושבי העיר ולתחושת חוסר הביטחון אותה העלה ציבי אלון שאותו אני מאד מעריך בישיבת המועצה האחרונה. צר לי על כך שהצעת האופוזיציה השבוע להקים ועדה לנושא זה נדחתה על ידי הקואליציה ללא כל הנמקה. כפי שעשיתי בעבר אמשיך לסייע לתושבי העיר בהתנדבות ללא כל צורך בתוארים ובכיבודים”

מאת: אירית מרק

יוסי סדבון

תגובות