יו”ר ועדת הביטחון, אורן כהן, גייס את שלומי קעטבי להקמת מערך בטחון על רקע הפריצות במזרח העיר

יו”ר ועדת הביטחון, אורן כהן, יכנס שוב החודש את ועדת הבטחון שהתכנסה מתחילת הקדנציה “מספר פעמים”, לדברי כהן, “הוועדה דנה עד כה נושאים הקשורים בקורונה. לפני כן, עשינו ישיבות בשכונות הירוקות לגבי סיירת המערביות. עוד דנה הוועדה בבטחון השוטף בעיר. הישיבה הבאה תוקדש לנושא הקמת מערך בטחון שייתמך ע”י תושבי המזרחיות ושכונת גאולים כמו גם הראשונים, יוספטל, קפלן ועוד. רתמתי השבוע את ניצב בדימוס שלומי קעטבי וכן את דורון בלדינגר מסיירת המערביות, יחד עם אגף הבטחון בעיר נשאף להקים מערך בטחוני שיתן מענה עם סל המענים הנוסף הכולל את משטרת ישראל, צה”ל וכו. מיותר לציין שנתמוך ונכשיר כל מי שירצה לקחת חלק בפעילות. דני הרוש מחזיק תיק הבטחון ועושה עבודתו בצורה שוטפת וטובה, אנו עובדים בשיתוף פעולה והוא בוודאי יהיה שותף לניסיון להקים את המערך הבטחוני החדש””.

שלומי קעטבי

האם כבר פנית למשטרה בבקשה להגביר ביתר שאת את הנוכחות במוקדים בהם יש פריצות רבות לאחרונה?

“מערך הבטחון בקשר ישיר וקבוע עם משטרת ישראל לרבות במסגרת הסיורים המשותפים של הסיור העירוני ועל כן הקשר מצוין בין העירייה והמשטרה שתהיה שותפה מלאה לניסיוננו לסייע עם הקמת המערך הבטחוני החדש בשיתוף מזרח העיר. כיו”ר ועדת הבטחון בעיר, אני מתכוון לסייע ככל הניתן באבטחת בטחון התושבים. אני מבין את הצורך בפתרון שכבר נוסה באזורים נוספים בעיר ובהחלט אסייע לתושבים לקבל המגיע להם בזכות”.

אתה מתכוון להסתייע בסדבון?

“אני מיצר על כך שידידי יוסי סדבון סירב לקחת חלק בפעילות המבורכת וכהרגלי שמתי הדברים מאחור וכבר החלנו להניע תהליך מבורך בלעדיו”

אורן כהן

 

מאת: אירית מרק

 

תגובות