5 סיבות לעבור למסנן מים דירתי 

5 סיבות לעבור למסנן מים דירתי 

 

לא מעט אנשים בישראל מעדיפים לצרוך מים מהברז. במקום לקנות ברז של מים מינראליים עם מיכלים וכל מה שכרוך בכך, או להבדיל לקנות בקבוקים של מים מינראליים, הם מעדיפים להשתמש במים רגילים, מהברז. הרבה יותר חסכוני והרבה יותר נוח ופשוט. 

אך כידוע, גם צריכת מים מהברז יכולה להיות בעייתית במקרים ובמקומות מסוימים. לדוגמא, הרבה פעמים המים שיוצאים מהברז עלולים להכיל לכלוך, אפילו כזה שאנחנו לא בהכרח יכולים לשים לב אליו. מדובר על לכלוך שיכול לשנות את טעם המים וכן לגרום לנו לתחושה לא נעימה. 

מדובר על לכלוך שנוצר, בין היתר, בגלל שהצנרת במבנה היא ישנה ונכנס אליה לכלוך מסוגים שונים והוא מצטבר ומגיע אל הברז עם זרימת המים. על מנת לחסוך מאיתנו סיטואציה בה הלכלוך מגיע אל הכוס ממנה אנחנו שותים, עלינו להשתמש באמצעים שיכולים לסנן את המים לפני כן. 

מסנן מים דירתי יכול למנוע את הבעיה הזאת. מדובר על מסנן פשוט שניתן להתקין אותו בכל מערכת מים ביתית. בצורה כזו אנחנו חוסכים מאיתנו מצב בו אנו נאלצים להתמודד עם לכלוך מסוגים שונים אשר מגיעים אל הכוס שלנו, אך לא רק אל הכוס אלא גם אל סירים ואמצעים אחרים בהם אנחנו משתמשים, בין אם זה לבישול, בין אם זה להשקיה או לכל צורך אחר. 

לפני שנציג 5 סיבות מדוע נכון להשתמש באמצעי כמו מסנן מים ביתי, חשוב לומר, לפני שאנחנו עושים זאת, מוטב ללמוד על האמצעי ולהבין כיצד הוא פועל בשביל שנוכל להשתמש בו בצורה נכונה ויעילה. חשוב להבין איפה נכון להתקין אותו וכיצד עלינו לעשות זאת. אם יש לנו בעיה בכך, תמיד נוכל למצוא אנשי מקצוע שידעו לעשות זאת עבורנו. 

5 סיבות מדוע רצוי להתקין מסנן מים דירתי

סיבה ראשונה – מניעת אבנית 

כל מי שמשתמש בקומקום חשמלי, למשל, יכול למצוא שם כמויות אבנית גדולות אשר מחייבות ניקוי יסודי מעת לעת. כשאנחנו מתקינים מסנן מים, אנחנו מונעים את צריכת האבנית, דבר שכידוע יכול לגרום נזק משמעותי ובאופן טבעי גם לא נעים לצרוך אותו. 

סיבה שנייה – מניעת חלודה

הרבה פעמים בגלל שהמים עוברים דרך הצנרת, הם צוברים לכלוך בדמות חלודה וחול. המסנן אמור לנקות את זה, בטרם המים מגיעים אלינו לכוס או לכל מקום אחר. 

סיבה שלישית – טעם המים

בסופו של דבר, המסנן מאפשר לנו לצרוך מים הרבה יותר נקיים ולכן גם הרבה יותר טעימים. אנחנו צורכים מים בטעם המקורי שלהם. 

סיבה רביעית – לשמור על הפרחים 

אנחנו משתמשים במים לא לצריכה אישית אלא גם לצורך השקיה. המסנן מאפשר לנו להשקות עם מים נקיים. 

סיבה חמישית – מניעת ריחות

הלכלוך עלול לייצר ריח לא נעים, המסנן יכול לפתור זאת.

תגובות