איך לפתוח את הבוקר בכיף למרות הקורונה? הנה כמה דברים שיעזרו לכם

איך לפתוח את הבוקר בכיף למרות הקורונה? הנה כמה דברים שיעזרו לכם

 

מגפת הקורונה עדיין מלווה את חיינו ומשנה את שגרת חיינו ללא הרף. מדובר בתקופה מאתגרת ללא ספק.  בזמנים כאלה הדרך הטובה ביותר לשמור על אופטימיות ותושייה היא באמצעות הנאה מהדברים הפשוטים והקטנים שמציעים לנו החיים. 

 

השקיעו בתזונה בריאה ונכונה עבור הגוף שלכם

 

שגרת הבוקר שלנו משפיעה מאוד על כיצד יראה המשך היום. מומלץ להתחיל את היום עם ארוחת בוקר מזינה. אם אתם רוצים להכין משהו מיוחד באמת, תוכלו לבחור ממגוון של מתכונים לארוחת בוקר ברחבי הרשת. אספנו עבורכם מספר רעיונות ששווה לאמץ: 

 

דייסת שיבולת שועל חגיגית – רבים אימצו לאורך הזמן את הקוואקר כארוחת בוקר ובצדק. שיבולת שועל מספקת לגוף מספר יתרונות תזונתיים שהופכים את המשך היום לתענוג. ראשית, מדובר במקור נפלא לאנרגיה משום ששיבולת השועל מכילה פחמימות וסיבים תזונתיים, כמו גם מינרלים וחלבון. יחד עם זאת, היא אינה מכילה גלוטן, כך שגם מי שרגיש או אלרגי יכול להתענג על הדייסה המצוינת בארוחת הבוקר. יש אינספור מתכונים שבעזרתם ניתן לשדרג את הדייסה לכדי ארוחת בוקר מפנקת. אנו ממליצים להוסיף פירות טריים כמו בננות או אגסים ולהוסיף מעט קינמון ותמצית וניל. הכינו את הדייסה עם חלב שקדים אם אתם מעדיפים להימנע מלקטוז. 

 

פריטטה צבעונית – למי שדווקא מעדיף לאכול ביצים בבוקר, הפריטטה היא האחות הססגונית של החביתה הפשוטה. הוסיפו לביצים שלל ירקות כמו ברוקולי, זוקיני, בצל, פלפלים ועגבניות ותקבלו מיד חגיגה של ממש במחבת. לאקסטרה טעם מומלץ להוסיף גם עשבי תיבול כמו פטרוזיליה, שמיר או בזיליקום. גם הביצים מכילות שלל ויטמינים ומינרלים, והן כמובן עשירות גם בחלבון ושומן בריא

 

שייק מעשיר – האמת היא שלא כולם אוהבים לאכול בבוקר וזה בסדר גמור. אך בכל זאת כדאי להכניס משהו לגוף כדאי לעורר את המערכות. פתרון ביניים נהדר הוא השייק. שלבו בשייק פירות טעימים עם ירקות מזינים, ושלבו חלבון וסיבים תזונתיים לשגרה בריאה. דרך מעולה להוסיף סיבים תזונתיים לשייק היא באמצעות כפית שטוחה של שיבולת שועל. אל תשכחו לשלב גם שומנים בריאים מן הצומח, כמו חמאת בוטנים, חלב קוקוס ואפילו אבוקדו. ברגע שתשלבו את כל אלה, גופכם יקבל את כל מה שנחוץ לו כדי לפתוח את היום בצורה מושלמת וכיפית. 

 

כמובן שאל תשכחו להשקיע בכוס קפה משובחת לצד ארוחת הבוקר. 

 

השקיעו בשגרה

 

המילים שגרה וקורונה אולי נראות לכם מאוד לא קשורות האחת לשנייה. השגרה שלנו אומנם השתנתה ללא הרף במהלך השנה האחרונה, אך אנו עדיין יכולים לאמץ הרגלים שאותם ניתן לבצע בכל מצב. טקסי הבוקר האישיים ישמרו על הפוקוס ויצרו תחושת מוכנות לקראת היום. הנה מספר הצעות:

 

מדיטציה לשלווה נפשית

 

אם בעבר המדיטציה נתפשה כמשהו מסתורי שהגיע מהמזרח הרחוק, היום כבר ידוע שכל אחד יכול לתרגל אותה ויתרונותיה רבים מספור. ראשית, המדיטציה מאפשרת לנו להשקיע זמן בעצמנו, ולהיות מודעים לתחושות שעוברות עלינו. הודות למודעות הזו אנו מסוגלים להיות בהווה, מבלי לדאוג לגבי העתיד ולאפשר לגוף לחדש את מצבורי האנרגיה. שנית, המדיטציה מאטה את קצב הלב, ובכך מסייעת להפיג מתחים וגם שומרת על בריאותינו. 

התעמלות בוקר

 

בין אם אתם אנשים ספורטיביים המקפידים להתאמן בכל יום, ובין אם שגרת האימונים שלכם טעונה שיפור, הנעה של הגוף בבוקר מזרימה אנדורפינים בגוף ומיד נוצרת תחושה טובה. התעמלות בוקר לא חייבת להיות ריצה ארוכה או הרמת משקולות, מספיק אפילו לשים שיר שאתם אוהבים ולרקוד במשך מספר דקות. כל עוד הגוף שלכם נמצא בתנועה, הרגשה טובה תציף אתכם, ותתחילו את היום ברגל ימין. 

תגובות