בשמים מומלצים לנשים – למה זה חשוב?

בשמים מומלצים לנשים – למה זה חשוב?

כל אישה רוצה להרגיש בנוח עם עצמה, מעבר לבגדים היפים וכמובן לנראות החיצונית גם הריח של האישה הוא דבר חשוב.

יש נשים שהריח שלהן יכול פשוט לאפיין אותן. יש כל כך הרבה סוגים של בשמים אך לכל אחת יש את הריח שלה, את הבושם אותו היא אוהבת ולריח אליו היא מתחברת יותר מכל שאר הבשמים

כל אישה רוצה להרגיש מיוחדת, בין אם זה בריח הבושם שנודף ממנה ובין אם מדובר על משהו אחר. אף אחת לא רוצה להיות כמו מישהי אחרת ולכן, יש מבחר מאוד רחב של בשמים. מגוון רחב של ריחות.

יש המון בשמים מומלצים לנשים, יש את הריחות החזקים יותר, יש את הריחות העדינים יותר. לכל אישה יש משמעות עם הבושם שלה. יכול להיות שהריח יכול להעיד על איזה מין אישה היא. ובכלל יכול להיות כי יש לה בושם לכל אירוע. למשל: בושם ליום יום, בושם לערב, בושם לאירועים מיוחדים, ועוד.

בשמים מומלצים לנשים – כיצד להשתמש נכון בבושם?

לא כל אישה יודעת כיצד להשתמש נכון בבושם. יש לא מעט בשמים מומלצים לנשים ואף יכול להיות כי הריחה בושם על אישה אחרת ונורא אהבה את הריח אך כאשר השתמשה בבושם זה לעצמה לא כל כך אהבה את איך שזה מריח עליה או יכול להיות שהבושם לא היה עם ריח כפי שציפתה כאשר הוא היה עליה.

יש את המיתוס שאומר: “על כל אישה זה מריח אחרת” דבר זה אינו בהכרח נכון, יכול להיות כי בעת התזת הבושם הפעולה נעשתה בצורה לא מספיק טובה ולכן, במצבים כאלו יכולים להיות מצבים בהם ריח הבושם לא נתפס על פי הציפייה של אותה אישה.

לכן, יש לדעת כי את הבושם לא משפריצים כאשר הוא מאוד קרוב לגוף, יש מעט להרחיק את הבושם על מנת שייתפס כמו שצריך, ויכול להיות גם שזה יעזור לכך שהוא לא יהיה כל כך חזק וייעלם במהירות.

האם למזג האוויר קיימת השפעה מסוימת על ניחוח הבושם?

ללא ספק, לתנאי מזג האוויר יכולה להיות השפעה של ניחוח הבושם על האישה, גם כאשר מדובר על בשמים מומלצים לנשים.

למשל: במידה ומדובר על עונת הקיץ ויש יום שהוא חם מהרגיל, זו יכולה להיות בעיה מכיוון שלפעמים קורים מצבים של הזעה. במקרים בהם האישה מתחילה להזיע ריח הבושם יכול להיות שונה מהריח האמיתי שלו בגלל שהוא מתערבב עם ריח הזיעה היוצא מן הגוף.

לעמת זאת בעונת החורף, בה הימים קרים ומלווים עם רוחות, הבושם יכול להיות מאוד נעים, להחזיק על הגוף זמן רב, ואף כל מי שעובר על יד האישה יכול להריח את ניחוח הבושם מהרוח שיכולה לפזר אותו לכל עבר.

לכן, חשוב לעשות בחירה נכונה בעת בחירת בושם ולדעת למה בדיוק הוא מיועד.

תגובות