מחיצות אקוסטיות ניידות

מחיצות אקוסטיות ניידות

היום אין צורך בבנייה של קיר פנימי מגבס או בטון כדי ליצור הפרדה אקוסטית ומיסוך של רעשי רקע. אפשר לקבל את אותם אפיונים על ידי מענה גמיש וחסכוני יותר – קיר הפרדה מודולרי. לא מעט מקומות עברו להתקנה של מחיצות אקוסטיות ניידות, שמאפשרות חציצה ובידול בתוך חלל גדול של מתחמים והשגה של בידוד ברמה גבוהה. מחיצות ניידות הן קיר הפרדה שניתן להזיז ממקום למקום, בהתאם לכל צורך. המחיצה תלויה ע”ג גלגלים במסילה עליונה וכך היא נעה בקלות במרחב עד למיקום המתבקש

קרדיט לתמונה – ש.א טכנולוגיות

כל היתרונות בקיר הפרדה מודרני ומדולרי 

במקומות רבים בתעשייה אופי ההתנהלות שנהוגה היום היא עבודה בחלל פתוח שמאפשר שיתופי פעולה פרודוקטיביים. אולם, מדי פעם יהיה צורך בהתכנסות בתוך חלל אינטימי למשך מספר שעות על מנת לבצע פגישה אישית עם לקוח, עבור שיחות אינטימיות עם עובדים או כל עבודה שדורשת חלל נטול הסחות. קיר הפרדה נייד יענה על כל אותם צרכים בקלות ובמהירות. להלן עוד מיתרונותיו –

  • מגיע במידה סטנדרטית, מה שיאפשר אספקה זריזה לכל לקוח. 
  • ניתן לפתוח ולמקם את הקיר הנייד בקלות רבה בהיעדר עזרה מבעל מקצוע. 
  • עלות המחיצה הינה נמוכה ביחס לכל יתר הפתרונות המוצעים כיום בשוק.
  • הן מגיעות בחומרי גלם שונים החל ממלמין, מעץ, מבד וכולי. נדגיש שסוג החומר הוא זה שיקבע את דרגת  המיסוך והבידוד של החלל. 

קיר הפרדה שמגיע בהתאמה אישית

קירות הפרדה אלה יכולים להתאים לכל חלל, משרדים, בתי עסק, אולמות אירועים, מוסדות וגם לבית פרטי. מאחר והן משמשות למטרות רבות לא פעם היה צורך להתאים אותם לתנאים השונים של החלל ולצרכים הספציפי של כל לקוח. על כן, למעט הזמנה של קיר הפרדה סטנדרטי, יש אפשרות להזמין אותם גם בהתאמה אישית. בכל הזמנה יגיע איש מקצוע לקחת את המידות המדויקות, ויבנה את הפתרון האקוסטי ההולם ביותר. 

גם חלל גדול וגם חלל קטן

מחיצות אקוסטיות ניידות הינן הפתרון המתקדם שיש היום בשוק. יחד עם כל היתרונות שלהן הן מגיעות עם אופציה של משחק עם המיקום שלהן ועם זווית הפתיחה שלהן. מחיצה כזו תאפשר חלוקה שתשנה את כל החלל, לפי הצורך של הנוכחים בו. בדרך זו ניתן ליצור מקטעי עבודה בכמה גדלים, לתחום חלל לחלל ישיבות או למטרת שיחות אישיות עם לקוחות, לאפשר לכל עובד לעשות שימוש לשוחח בנייד ולהעניק כל שירות מבלי לגרום לרעש והפרעה ליתר האנשים, והכל תוך כדי עיצוב ייחודי עם טקסטורות ועיצובים שונים שמוסיפים גם דקורציה נאה לחלל.

הפרדה בחלל בתעשייה של ימינו

סיימתם את המפגש ורוצים לחזור לחלל המקורי? כל מה שתצטרכו לעשות זה לפעור את שלבי המחיצה או פשוט להצמיד אותה לקיר ולקבל בין רגע את החלל המקורי המואר שמאפיין את המקום שלכם. המחיצות משתלבות עם מסילה שנעוצה בתקרה ומגיעות עם אופציה לפתיחה פשוטה. בין חיבורי המחיצה יש אלומיניום וגומי, שמספקים איטום הרמטי ובידוד ברמה אקוסטית גבוהה. בגין כל הצרוף האידיאלי בין יכולת הבידוד לחזות מעוצבת וניידות בחלל – בתי מלון, מוסדות חינוך, אולמות אירועים, מתנסים, משרדי הייטק ועוד מקומות רבים, כבר הפנימו את מנעד היתרונות במחיצות אלה ועושים בהן שימוש רב.  

המאמר נכתב באדיבות חב’ ש.א טכנולוגיות טלפון: 03-5535153  info@mehizot.co.il

תגובות