חולמים על מטבח גינה מאבן? הוא חשוב ממש כמו המטבח הביתי, אם לא יותר

חולמים על מטבח גינה מאבן? הוא חשוב ממש כמו המטבח הביתי, אם לא יותר

כדי להפוך את הגינה לפינת האוכל המועדפת עליכם, פשוט צרו מטבח גינה מאבן בסגנון מעוצב עם יחידות להכנת אוכל ונקודות חמות לבישול, כך שהטבח הראשי ושוטפי הכלים שלו יוכלו להצטרף לבילוי בחוץ תוך כדי הכנת סעודה קולינרית מרשימה.

עיצובים יוקרתיים לארוחות בחוץ

עד לאחרונה, הגינה האולטימטיבית כללה מנגל קלאסי עם או ללא מכסה. אבל לא עוד! המגמה היום היא להשקיע בעיצוב מרשים. תנור הגריל המובנה, גריל פחמים ומבערים, כיור שימושי, מקום למקרר וכיסאות דקדנטיים הופכים את הכנת האוכל השגרתית לחוויה מהנה.

עם מטבח גינה מאבן שמיועד לבישול כמויות גדולות של אוכל, עיצוב המתחם והחומרים המשמשים לבנייתו מעולם לא היו חשובים יותר. חברות שמייצרות ומעצבות מטבחי חוץ מלוות בעלי בתים בתכנון פרויקט כזה ומציעות מגוון חומרים מודרניים באיכות גבוהה שמאפשרים את התקנת המטבח החיצוני החלומי שלכם.

מטבח גינה מאבן משדרג את החלל החיצוני של הבית

מטבח גינה מאבן יכול לשמש לכל חלק במטבח החיצוני שלכם, מבניית קירות פשוטים, שולחנות מוגבהים, משטחים להכנת האוכל, אזורי ישיבה וספסלים, ועד למטבח חיצוני שלם, והכל ניתן להתקנה בקלות.

משטחי האבן מסודרים ונערמים במהירות ומאפשרים העברה ועיצוב מחדש מעונה לעונה בהתאם לצרכים המשפחתיים הגדלים שלכם. רק כאשר הקירות בנויים מעל מטר אחד, יש צורך להשתמש בטיט ולשקול מוטות חיזוק. קירות מודול נראים מלוטשים ומודרניים, ואבן נחשבת לחומר הידידותי למשתמשים, שמעוררת חיים במטבח החיצוני.

קירות לבנים ישנים מקבלים מראה חדש

אם אתם רוצים לעצב מטבח גינה מאבן שישדרג לחלוטין את הגינה שלכם, מומלץ לעצב חיפוי חרסינה שמאפשר עיצוב שנראה רענן ונקי באופן קבוע, כמו ביום ההתקנה. אם אין קירות קיימים, אל תתייאשו. עדיין תוכלו לעצב מטבח חיצוני מסוגנן באמצעות שימוש בבסיס של אבני בניין פחות יקרות ואז לבצע חיפוי צבעוני, שחור או במראה חלוד להשגת סגנון עיצוב צבעוני אותנטי.

עיצוב בגישה זו מאפשר יצירת מטבח חיצוני במקום הנוח ביותר, שברוב המקרים קרוב למטבח בבית, תוך התחשבות גם בחשיפה לשמש. בניית קירות חדשים תאפשר לכם גם ליצור מפלט מוגן ומבודד לאירוח לאחר רדת החשכה.

מטבח גינה מאבן בעיצוב כפרי קסום

לריצוף חרסינה יש קסם כפרי מודרני שאינו דוהה, אינו נפגע מגשמים או משמש קופחת. בדומה לעץ טבעי, זהו מוצר חרסינה ולכן הוא מתגאה בצדדיות של חומר גמיש יותר. יש לו משטח נגד החלקה והלוחות אטומים לכל הנוזלים, כולל יינות או רטבים, בשילוב עם חומרים עמידים למים וקלים לניקוי.

לריצוף בסגנון מודרני יותר יש אפשרויות תכנון מטבח גינה מאבן עם מרצפות גדולות שמגיעות בגווני צבעי אבן בגימור מרקם בהיר. גם הקצוות הם אנכיים לחלוטין ומאפשרים לכם ליצור משטח ריצוף חלק על שטח גדול. קבלו ייעוץ ממעצבים מקצועיים ובחרו לוחות ריצוף בצבע מושתק, עם הוספת קימורים זורמים באמצעות אותן לוחות על מנת להשיג גימור מסוגנן.

תגובות