החשיבות של משחקים וצעצועים

החשיבות של משחקים וצעצועים

אם יש משהו שאנחנו בתור הורים רוצים יותר מכל, זה לאפשר לילדנו לחיות חיים בריאים ומאושרים של הגשמת חלומות. אחת הדרכים שלנו לפנק את ילדינו ולהעשיר אותם, היא באמצעות צעצועים ומשחקים אשר מלווים אותם עוד מגיל ינקות ועד לגילאים מתקדמים. במקרים רבים צעצועים ומשחקים הופכים אפילו לתחביבים אשר מלווים אותם לכל אורך חייהם- ממשחקי קופסה, דרך שחמט ועד לדגמים אותם ניתן לבנות ולהרכיב. משחקים הם דבר חשוב מאד לילדים, וזאת משום שהם מפתחים את הדמיון ומעודדים חשיבה יצירתית. אפילו משחקי תפקידים רגילים כגון ילדות אשר מסתובבות עם עגלה ובובה או ילד אשר מנפיש קרב בין שתי דמויות, הם משחקים אשר מסייעים ביכולת לבנות נרטיב, לפתח אמפתיה ולתרגל תקשורת. במהלך גידולם, אנחנו מוציאים כספים עצומים על ילדינו וחלק ניכר מכספים אלו הולך על צעצועים. הורים רבים מתקשים לעמוד בהוצאה הזאת, אך אין זה אומר כי אנחנו צריכים למנוע מילדינו את המשחקים בהם הם חפצים (למרות שגם זה טוב לפעמים), פשוט צריך לדעת איפה לקנות.

צעצועים לילדים במחירים משתלמים

צעצועים ומשחקים במחירים אטרקטיביים ניתן למצוא ב- “אטרקציה”, חנות דיסקאונט המתמחה במוצרים לבית ולמשרד. מאז נוסדה, מחלקת הצעצועים של אטרקציה הפכה לאחד המקומות האהובים ביותר בעבור לקוחותינו, והיא הופכת כל יציאה לקניות עם הילדים לבילוי בפני עצמו. בין מאות ואלפי המוצרים שלנו, מדפי הצעצועים בולטים בצבעיהם ובמגוון העצום אותו החנות מציעה. ניתן למצוא אצלנו צעצועים לבנים ובנות, לפעוטות, לילדים ולמתבגרים- משחקי חשיבה, שולחן וקופסה, צעצועים ובובות, דגמי מכוניות, דמויות מסדרות טלוויזיה מוכרות, עגלה לבובה איכותית, צעצועי פליימוביל המצוינים, קורקינט לילדים כמו גם אופניים, סקייטבורדים ורולר בליידס. בין אם הילדים שלנו אוהבים לדמיין או אוהבים לצאת ולרכב ברחובות, ניתן למצוא אצלנו את כל סוגי הצעצועים וכל זה במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל. אפילו צעצועי פליימוביל המיוצרים בגרמנים וידועים באיכותם נמכרים אצלנו במחירים שווים לכל כיס, וזאת משום שאנחנו עובדים בשיטת היבואן- צרכן המאפשרת לנו לחסוך עלויות רבות ולהציע מחירים שלא ניתן להתחרות בהם. עגלה לבובה ניתן למצוא במגוון רחב של מחירים, ומוצרים כגון קורקינט לילדים מיובאים ממותגים כגון JDBUG כדי להבטיח את הבטיחות של ילדינו

Set of kid toys on a white shelf

המחלקות הרבות של אטרקציה

אטרקציה הייתה חלוצה במשק הישראלי כשהחלה לייבא את מוצריה בשנת 2004 ובכך להגדיר מחדש את המחיר הסטנדרטי של מוצרים לבית בישראל. בין מוצרינו הרבים ניתן למצוא גם ציוד משרדי לעסקים וכן ציוד לבית הספר, כלי בית ומטבח, ריהוט ודקורציה, חשמל וגאדג’טים ועוד. האתר שלנו מתעדכן כל הזמן עם מוצרים חדשים ממותגים מכל העולם, ומומלץ להישאר מעודכנים במחלקת המבצעים המתחלפת ומתעדכנת מדי יום. בין 10,000 המוצרים שלנו ניתן לברור דרך מנוע החיפוש הנוח והידידותי באתר החדש שלנו.

 

תגובות