יוזמה משותפת של מנהלת אולפנית הראל, ציפי יעקב, ומנהלת תיכון הרצוג, סמדר גולדשטיין, תלמידי שכבות  י״ב בשיעורי אזרחות משותפים

ביוזמה משותפת של מנהלת אולפנית הראל, ציפי יעקב, ומנהלת תיכון הרצוג, סמדר גולדשטיין, נפגשו  תלמידות ותלמידי שכבות  י״ב משני בתי הספר לשיעורי אזרחות משותפים .
המפגשים התקיימו בהובלתם של המורים לאזרחות רעות גרינברג ויפעת שוורץ מאולפנית “הראל” ואורי גולדשטיין מתיכון “הרצוג”. המפגשים, נערכו ב”זום” (תחת מגבלות הקורונה), בחדרי דיון ושיח. במהלך המפגשים, התלמידות והתלמידים קיימו שיח מעמיק, התווכחו תוך שיח מכבד ופלורליסטי, ובעיקר חיפשו מודלים לחיים משותפים

דיון בנושא בקבוצת כפר סבא שלנו – לחצו כאן להצטרפות


“על אף המחלוקות הטבעיות. אנו מאמינים כי דווקא בימים אלה, באחריותנו כמחנכים לפתח בקרב תלמידינו כישורי סובלנות, על ידי יצירת תשתית שתביא את בני הנוער לקבלת המציאות הרב תרבותית הישראלית, להבנת ההבדלים בינינו”, אומרים המורים. “המטרה שלנו כמי שגרים בשכנות הוא להוות גשר מקרב בין האוכלוסייה החילונית לבין האוכלוסייה הדתית”.

ראש העיר, רפי סער: “במיוחד בימים המתוחים שעוברים עלינו במדינה – בהם נראה ששנאת החינם עולה וגואה. קיימת חשיבות רבה למפגש בין הקהילה הדתית לקהילה החילונית בכפר סבא. אוכלוסיית כפר סבא מגוונת, כאשר כל גוני הקהילות בעיר מתנהלות בכבוד הדדי ובהרמוניה. אני סמוך ובטוח כל מפגשים מהסוג הזה מחזקים את תחושת היחד שלנו בעיר, מחזקים את קירוב הלבבות ונותנים הרבה תקווה לעתיד. אני מודה לצוות החינוכי שיזם את המפגשים החשובים האלה ולכל מי שלוקח בהם חלק”.

תגובות